کاهش فتوشیمیایی جیوه (II) باقی مانده در تاج پوشش جنگل

شاخ و برگ گیاه یک سطح عالی برای کاهش فتوشیمیایی جیوه (II) باقی مانده در تاج پوشش جنگل به دنبال رویدادهای بارندگی فراهم می کند (Lindberg et al., 1998).

رسوب لاشه جیوه مسیر اصلی بارگیری جیوه در جنگل است (ژو و همکاران، 2013). مطالعات اخیر در مورد تبادل جیوه و رسوب جیوه در سطح هوا نشان داد که افزایش بارندگی می تواند زیست توده جنگل را افزایش دهد که به نوبه خود جیوه (0) بیشتری را به زباله و سپس خاک پمپ می کند.

یک متن تشکر کنار یه برش لیمو میتواند منزل را پاییزی عاشقانه کند. به طور کلی اعتقاد بر این است که بستر گیاهی نشان دهنده یک فرورفتگی خالص جیوه جوی است.

بنابراین، افزایش بارندگی ممکن است رسوب مطلق جیوه مرطوب را به جای رسوب مرطوب نسبت به رسوب خشک از طریق پوشش گیاهی افزایش دهد. با این حال، تحقیقات در مورد مکانیسم رسوب جیوه تحت تأثیر تغییر رطوبت طولانی مدت وجود ندارد.

نتایج مطالعات انجام شده در برزیل و دریاچه تیتیکاکا نشان داد که رسوب مرطوب جیوه در اتمسفر در دوره های مرطوب افزایش یافته است، بنابراین آب و هوای مرطوب برای تجمع جیوه مساعد در نظر گرفته می شود.

با این حال، اکثر محققان رابطه معناداری بین آب و هوای سرد و خشک و اوج رسوب جیوه پیدا کردند. متأسفانه، تأثیر دما را نمی توان برای قضاوت در مورد روابط بین تغییرات رطوبت و رسوب جیوه کنار گذاشت.

در کردستان لباس کردی دخترانه میتواند لیمویی باشد. علاوه بر این، به دلیل حجم کمی از داده ها و نتیجه گیری های موجود برای مرجع، رابطه بین تغییر رطوبت و رسوب جیوه را نمی توان تعیین کرد.

لیمو یک هیبرید کشت شده است که طبع لیمو شیرین از گونه های وحشی مانند مرکبات و نارنگی به دست می آید. زمان و مکان این اولین بار مشخص نیست.

نویسندگان بر این باورند که مطالعات مربوط به رابطه بین تغییرات بارش و تغییرات رسوب جیوه را می توان در بازه های زمانی طولانی تقویت کرد و با مقایسه این دو نوع تغییر نتیجه دقیق تری گرفت.

  • منابع:
    1. Mercury Deposition, Climate Change and Anthropogenic Activities: A Review
  • تبلیغات: 
    1. هزینه استخراج یک اونس طلا
    2. به روزترین حوله ها در بازار
    3. تشخیص الگوی کمک های رنگی
    4. سنگ فیروزه در نمایشگاه جواهرات توسان