گوشت شترمرغ امروز موجب مرگ سر آشپز معروفی در امارات شد

لاشه و گوشت شترمرغ امروز شترمرغ از دو نیم لاشه تشکیل شده است که هر یک شامل چوب طبل، ران و ستون فقرات و همچنین قسمت های حفره بدن لاشه می باشد.

جوراب طبل باید در نقطه ای که بیش از 6 اینچ از انتهای شکمی زانو نباشد برداشته شود. گردن باید در نقطه ای بلافاصله قبل از حفره بدن برداشته شود و نباید بیش از یک مهره گردنی را شامل شود.

استخوان جناغی باید با برشی که کل جناغ جناغی را از لاشه جدا می کند جدا شود. تمام چربی های داخلی از جمله چربی های شکمی باید برداشته شوند.

چوب طبل و ران سیستم عضلانی اصلی متصل به درشت نی و استخوان ران را تشکیل می دهند. به دنبال خطوط طبیعی توده عضلانی اصلی و حفره بدن از لاشه جدا می شود.

و سر استخوان ران را آشکار می کند. زانوی طبل باید در نقطه میانی بین قسمت پشتی زانو و انتهای عضلانی قسمت بیرونی چوب طبل (گاستروکنمیوس) برداشته شود.

چوب طبل شامل ماهیچه هایی است که به استخوان درشت نی متصل هستند. باید از چوب طبل و ران به دنبال سر چوب طبل خارج ، چوب طبل وسط و چوب طبل در داخل که به مفصل فمورو-تیبیا متصل است، برداشته شود.

قسمتی از استخوان درشت نی در سمت شکمی عضلات اصلی چوب طبل باید برداشته شود. این قطعه بدون استخوان از چوب طبل گرفته شده و از درشت نی، چوب طبل بیرونی و سایر ماهیچه های چوب طبل به دنبال خطوط طبیعی خود جدا می شود.

این قطعه بدون استخوان قسمت بیرونی چوب طبل است این یک عضله دراز است که روی قسمت جانبی استخوان درشت نی قرار دارد و به دنبال خطوط طبیعی بین ساق پا، داخل چوب طبل و سایر عضلات ثانویه از چوب طبل خارج می شود.