گروه طراحی گرافیکی پوستر دهان و دندان

پوستر دهان و دندان یک پوستر آموزشی می باشدکه بسیار نقش موثری در فرهنگ سازی دارد و طراحی آن توسط گروه های تبلیغات انجام می شود.
دهان و دندان یکی از مسائلی می باشد که اینروز ها افراد زیادی را درگیر خود کرده است و نیاز به آموزش در زمینه سلامت دهان و دندان وجود دارد، از این رو وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی با توجه به این مسئله از طرحان خواسته اند تا در این مورد پوستر هایی آموزشی طراحی کرده و با استفاده از مسواک، نخ دندان و دهان شویه و تصاویری از این دست پوستر هایی را طراحی کرده و با شعاری آن را فرهنگ سازی کنند. این پوستر ها به جهت اینکه تصویری می باشد از استقبال بیشتری برخوردار هستند. در بعضی موارد شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی با سفارش پوستر هایی تبلیغاتی محصول خود را به جامعه معرفی می کنند، هر چقدر کیفیت و عناصر جذاب در این پوستر ها به درستی و بیشتر استفاده شود تاثیر گذار تر می باشد.
برای رنگ بندی این پوستر ها بسته به اینکه در رده تبلیغاتی می باشد و یا آموزشی متفاوت می باشد. برای مثال، در یکسری پوستر ها سفارش دهنده متن بیشتر مد نظرش می باشد که در این صورت از رنگ های ملایم استفاده می شود تا در هنگام خوانده شدن چشم اذیت نشود. اما زمانی هم پوستر تبلیغاتی می باشد که در اینجا از رنگ های تند و شارپ استفاده می کنند تا بیشتر جلب نظر کند در این پوستر ها از تصویر بیش از متن استفاده می شود.
هر دوی این پوستر ها توسط طراحان و یا گروه های طراحی که بصورت اینترینتی سفارش می پذیرند انجام می شود.