کفش شیما بچه گانه که در زمان ناآرامی کودک موسیقی پخش می کند

قبل از اینکه به خرید کفش شیما بچه گانه بروید باید در مورد سایز آن تصمیم بگیرید. اما ایده آل ترین گزینه خرید کفش شیما بچه گانه با فرزندتان است. برای اینکه کودک را با تلاش بی پایان در مدل های مختلف عذاب ندهید، از قبل یک نقاشی از پا تهیه کنید.

کودک را در خانه روی یک برگه کاغذ قرار دهید و با قلم نمدی طرح پاها را دایره کنید. هر دو را حتماً رعایت کنید، زیرا ممکن است اندازه ها متفاوت باشد حتی اگر اندکی باشد.

یک الگوی مشابه به تعیین عرض کفش شیما بچه گانه کمک می کند. از این گذشته، پاها به ندرت کاملاً استاندارد هستند. پاهای بعضی ها باریک تر، بعضی ها پهن تر.

در فروشگاه، “الگوی” را در مدلی که دوست دارید قرار دهید و شرایط لازم را بررسی کنید وجود شکاف یک تا یک و نیم سانتی متر و مطابقت با عرض پا. بعد، پشت را بررسی کنید. باید بین انگشت شست و سبابه بسته شده و له شود.

کفش

اگر به راحتی خم می شود بهتر است چنین چکمه هایی نخرید، زیرا پاشنه نرم اغلب مقصر آسیب های مکانیکی مختلف به پای کودک است.

تعیین یک کفی الاستیک خوب آسان است. سعی کنید کفش شیما بچه گانه را طوری تا کنید که دو انتهای مقابل هم با هم برخورد کنند. اگر کف پا تسلیم شد، و سپس به سرعت به حالت اولیه خود بازگشت، کیفیت زیره بدون شک است.

حتی کفش شیما بچه گانه زمستانی نیز باید با کفی ضخیم اما انعطاف پذیر همراه باشد. همچنین چکمه ها باید پاشنه کوچکی داشته باشند که برای خیلی کوچکتر از پنج میلی متر و برای بچه های بزرگتر تا یک و نیم سانتی متر بیشتر نباشد.

بعد از امتحان کردن مدل ببینید کودک چه احساسی دارد. آیا کفش های جدید او را اذیت می کند، آیا سعی می کند با گریه آنها را در بیاورد.

اگر نوزاد راحت باشد می توانیم فرض کنیم که شما موفق به خرید اولین کفش شیما بچه گانه شده اید. و بعد از چند سال خود کودک به شما خواهد گفت که کدام کفش شیما بچه گانه و چکمه را به خصوص دوست دارد.