کشف اجاق گاز صنعتی چهار شعله از غاری متعلق به هزارسال پیش

لازم به ذکر است که بگوییم اجاق گاز صنعتی چهار شعله واحدهای حرارتی هستند که به عنوان اتاق گرمایش استفاده می شوند.

آنها در اشکال و اندازه های متعددی در دسترس هستند: اندازه رومیزی، اجاق گازی، فرهای دسته ای، نوع نوار نقاله و غیره.

فرهای صنعتی کارهای زیادی انجام می دهند. آنها چسب ها، ذوب مواد، انقباض، پیش گرم کردن، مذاب، ورقه ورقه و مواد باند حرارتی را از جمله موارد دیگر فعال می کنند. با این حال یک مرحله حیاتی در خرید یک اجاق صنعتی، انتخاب اجاق مناسب برای برنامه شما است.

انواع اصلی کوره های صنعتی: انواع زیادی از اجاق های صنعتی وجود دارد که نمی توان همه آنها را فهرست کرد. به علاوه، فرهای جدید همیشه در حال بیرون آمدن هستند.

کوره های صنعتی برقی: این اجاق‌ها به سرعت گرم می‌شوند، دما را دقیقاً کنترل می‌کنند و هزینه‌های پردازش را به حداقل می‌رسانند.

اجاق

آنها برای پخت، بازپخت، پوشش پودری و جوشکاری ایده آل هستند. همچنین می‌توانید از آن‌ها برای محصولات قابل احتراق، پخت رنگ برای رنگ‌های مبتنی بر آب، حلال و پودر و سخت‌سازی پوشش‌هایی مانند اپوکسی و لاک استفاده کنید. هیچ قطعه متحرکی ندارند و به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.

کوره های صنعتی مستقیم گازی: کوره های گازی از همرفت برای توزیع گرما استفاده می کنند. در پیکربندی های مستقیم و غیرمستقیم موجود هستند.

آنها برای ریخته گری قطعات، پخت پوشش روی قطعات فولادی، پیش گرم کردن قالب های ریخته گری و حذف آب از قطعات سرامیکی ریخته گری ایده آل هستند. گران تر از اجاق های برقی، هزینه های جاری کمتری دارند. آنها از گاز طبیعی یا پروپان برای سوخت استفاده می کنند.

کوره های پخت: این اجاق ها انواع مختلفی دارند. آنها برای کاربردهایی مانند چسباندن رنگ یا پودر به فلزات و سخت شدن محصولات تولید شده از لاستیک، پلاستیک و فلزات مختلف مناسب هستند.

این اجاق ها با برق، روغن داغ، اشعه ماوراء بنفش، بخار یا گاز طبیعی تغذیه می شوند و دارای پانل ها و قاب های عایق فولادی هستند. محدوده دما می تواند به 800 درجه سانتیگراد (426 درجه فارنهایت) برسد.