کاپشن چرم مردانه در ترکیه موجب دعوای وحشتناک دو موتورسوار شد

کاپشن موتوری یک پیچ و تاب سرگرم کننده در کاپشن چرم مردانه در ترکیه است. این کاپشن بیشتر فرم را برجسته می کند تا عملکرد و این را به یک قطعه بسیار شیک و سرگرم کننده برای افزودن به هر کمد لباس تبدیل می کند.

این کاپشن که به راحتی برای مردان یا زنان یافت می شود، نزدیک به بدن قرار می گیرد و دارای اضافات سرگرم کننده ای است که به طور عمده در هنگام پوشیدن این کاپشن باعث افزایش آرامش فرد می شود.

یک کاپشن موتوری چرمی برای اولین بار برای افراد در نظر گرفته شد تا هنگام دوچرخه سواری ورزشی خود بپوشند. چرم ضخیم و بادوام بود و از مردم در برابر آب و هوا، باد و تصادفات احتمالی محافظت می کرد.

چرم ضخیم می تواند از پوشنده در برابر خراش ها و بریدگی های احتمالی محافظت کند، در حالی که لایه های اضافی و دوخت داخل کاپشن می تواند به تقویت محافظت کمک کند. بسیاری از این ویژگی‌ها هنوز در نسخه مدرن کاپشن موتوری طراحی شده و گنجانده شده‌اند.

کاپشن

این کاپشن نزدیک به بدن می آید و خطوط دور کمر را تشکیل می دهد. کاپشن معمولا تا بالای باسن می آید. انتظار داشته باشید که کاپشن دارای یک زیپ اصلی در جلوی کاپشن باشد که اغلب به یک طرف یا آن طرف می شود و به شکل جالبی می افزاید. این کاپشن دارای یقه های بزرگ و برگردان هایی است که تا زیر استخوان یقه تا می شود.

یکی از ویژگی های طراحی که این کاپشن را از سایرین متمایز می کند، دوخت دقیق و چرم کاری دور سر آستین است. دوخت دقیق، افزایش استحکام و دوام، اغلب به سمت بالا تا آرنج و گاهی حتی روی شانه ها گسترش می یابد.

از آنجایی که این کاپشن بیشتر در مورد فرم این روزها است تا عملکرد، انتظار داشته باشید که این کاپشن را در چندین ماده چرمی مختلف، از جمله مواد کره ای نرم که به چرم کمک می کند تا منحنی های بدن را بهتر شکل دهد، پیدا کنید.

این کاپشن اغلب دارای چندین ویژگی طراحی اضافی مانند سگک، زیپ و جیب برای افزایش استایل است. این کاپشن را می توان در همه رنگ ها از جمله قرمز، آبی، سفید، قهوه ای مایل به زرد یا یک گزینه کاپشن چرم سنتی مشکی یافت.