کاربرد پارچه مبلی max در ساخت زیباترین بالن جهان جنجال به پا کرد

همانطور که می دانید پارچه مبلی max دارای مزایای فراوان و جنبه های بصری بسیار متنوعی هستند. آنها به خوبی با فضای داخلی سبک معاصر سازگار می شوند.

آنها را می توان در مخلوطی با مواد طبیعی انتخاب کرد تا ضمن بهبود عملکرد به ویژه مقاومت در برابر اصطکاک و سایش قیمت را در مقایسه با 100٪ طبیعی کاهش دهد.

اگر بچه های خردسال یا حیوانات دارید پارچه های مصنوعی برای شما ساخته شده اند، زیرا بدون شک کمترین شکننده هستند.

مبل پارچه ای مخملی: اول از همه بدانید که مخمل در واقع یک ماده نیست، بلکه مربوط به یک کار بافندگی خاص است. بنابراین مخمل های پنبه ای و همچنین مخمل های مصنوعی وجود دارد.

مزایای :مخمل هم به دلیل نرمی زیاد و هم به دلیل انعکاس آن که نور را به سایه های درخشان تبدیل می کند جذاب است. درخشان، شخصیتی مجلل و مجلل می دهد. مات، محتاط تر و مدرن تر خواهد بود.

معایب:مخمل های مصنوعی تمایل به جذب گرد و غبار دارند و اگر 100% پلی استر باشند در تماس با پوست لخت کمی گرم می شوند. مخمل نخی زیباست ولی قیمتش بالاست.

پارچه

به دلایل راحتی و نگهداری یک میکروفیبر مخمل مانند با انبوهی نسبتاً کوتاه و کمی پنبه در ترکیب انتخاب کنید مانند پارچه “Douceur” که در mesrideaux.fr فروخته می شود.

در واقع، “Douceur” در استفاده از مبل برای عملکرد خود “بهترین” است و ظاهر آن مدرن تر از مخملی مودارتر و براق است که مطابق با دکوراسیون باروک است که در حال حاضر کمتر مد شده است.

مبل پارچه ای مدال: مدال شبیه پنبه است. از سلولز چوب (اغلب راش) به دست می آید که آن را به یک ماده مصنوعی تبدیل می کند.

این ماده نه یک ماده طبیعی است که همانطور که هست قابل استفاده است و نه یک ماده مصنوعی است که به صورت شیمیایی ساخته می شود بلکه ماده ای است که پس از تبدیل به دست می آید.

از یک پایه طبیعی برای این، مودال زیست محیطی و زیست تخریب پذیر است. پارچه مودال انعطاف پذیر، نرم حتی پس از شستشوی زیاد، کرکی، راحت، تنفس است. همچنین در برابر انقباض مقاومت می کند. ظاهر مودال می تواند براق یا مات باشد که مطابق با هر سلیقه ای باشد.