چاقو لیلی مجنون که هرگز خاصیت برندگی ندارد

انواع مختلفی از چاقوها وجود دارد که چاقو لیلی مجنون نمونه ترئینی آن است. اگرچه چاقوها، چاقوهای سرآشپز و چاقوهای کاربردی می توانند قلمروهای زیادی را در مورد برش گوشت بپوشانند، شکل این تیغه مخصوص برای فیله کردن ماهی و مرغ بسیار مناسب است.

آماده باشید تا دو نوع از این چاقوهای آشپزخانه را در مجموعه خود داشته باشید. در حالی که یک تیغه قوسی انعطاف پذیر برای ماهی و مرغ به خوبی کار می کند، تیغه سفت تر برای گوشت خوک و گاو بهتر عمل می کند.

موارد استفاده از چاقوی استخوان سازی: تیغه بلند و نازک آن همچنین به شما امکان می دهد تا به عمق زیر سطح برسید و به راحتی در اطراف منحنی های گوشتی و خطوط استخوانی مانور دهید تا پوست حیوانات شکار را بردارید. یک تیغه انعطاف پذیرتر برای فیله کردن برش های ظریف ماهی مفید است.

چاقوی پرکننده: به طور کلی کوچکترین چاقوی آشپزخانه در بین انواع چاقوهای آشپزخانه، چاقوی صاف کننده در مورد نیازهای پوست کندن، تزئین و جزئیات کار شما بسیار کارآمد است.

موارد استفاده از چاقو خرد کن: چاقوی خشک کن به دلیل قد کمی که دارد، برای قرار گرفتن زیر پوست نرم هلو و آلو و همچنین جدا کردن پوست سفت‌تر سیب و انبه مناسب است.

همچنین برای ایجاد تزئینات تزئینی که نیاز به جزئیات دقیق دارند، فوق العاده است. حتی می‌تواند رگ‌های میگو را با دقت جراحی از بین ببرد و مغز و غشاء را از مرکبات بدون آسیب رساندن به پالپ جدا کند. چاقوهای جداکننده انواع معمولی چاقوهای آشپزخانه هستند.

چاقوی مزالونا: این نوع چاقوی آشپزخانه مطمئناً یک قطعه مکالمه خواهد بود! مزالونا یک تازگی هیجان‌انگیز در میان انواع چاقوهای آشپزخانه که در دست دارید، ایتالیایی به معنای «هلال ماه» است که شکل آن را کاملاً توصیف می‌کند.

موارد استفاده از چاقو Mezzaluna: مزالونا یک تیغه تخصصی نیمه دایره‌ای است که دارای دسته‌ای در دو طرف آن است که برای تکان دادن آسان به عقب و جلو هنگام خرد کردن سبزی‌ها و سبزیجات، یا هنگام بریدن نان‌های مسطح یا پوسته پیتزا ساخته شده است.