پیرزنی با کلاه دوچرخه سواری فک دار به آینده سفر کرد

درخواست مشاوره در مورد کلاه دوچرخه سواری فک دار ایمنی دوچرخه بین دوچرخه سواران بسیار زیاد است! به طور منطقی، یک لوازم جانبی ایمنی ضروری برای دوچرخه سواران است.

کلاه ایمنی دوچرخه ضروری است، در هر سطحی که هستید. در واقع، استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه می تواند خطر آسیب جدی را در صورت سقوط یا تصادف کاهش دهد.

اگرچه اجباری نیست، اما علاقه آن برای سواری ایمن در شهر ثابت شده است. بهترین کلاه ایمنی دوچرخه را با مزایایی غیر از قیمت پایین در Decathlon بیابید.

کلاه ایمنی با فناوری یکپارچه قوی، قابل اعتماد، قابل تنظیم… کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری ایده‌آل شما را مطمئناً در انتخاب چند برند ما می‌توان یافت، که شامل مارک‌هایی است که بیشتر در حوزه دوچرخه‌سواری شهری دنبال می‌شوند!

در 22 مارس 2017، استفاده از کلاه ایمنی برای کودکان زیر دوازده سال اجباری شد. این فرمان نه تنها به کسانی که با دوچرخه خود رکاب می زنند بلکه مسافران نیز مربوط می شود.

روی دوچرخه یا تریلر: همه کودکان دوچرخه سوار اکنون باید از کلاه ایمنی کودک یا کلاه ایمنی کودک استفاده کنند.

توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت این قانون جریمه درجه چهار تعلق می گیرد. اگر فرزندانشان بدون کلاه ایمنی رکاب بزنند بزرگسالان مسئول خواهند بود. اگر بچه ها با دوچرخه بزرگسالان بدون محافظ حمل شوند همینطور است

اگرچه اکیداً توصیه می شود، پوشیدن کلاه ایمنی برای دوچرخه سواران بزرگسال اجباری نیست. با این وجود، مهم نیست که چقدر خوب انتخاب شده است، کلاه ایمنی از تصادف جلوگیری نمی کند.

بنابراین محافظت موثر از سر ضروری است. اگر کاربران VAE می‌توانند از کلاه ایمنی دوچرخه‌ای «استاندارد» با گواهینامه استفاده کنند، توصیه می‌شود که کاربران دوچرخه‌های سرعت خود را به کلاه ایمنی مطابق با استاندارد NTA-8776 مجهز کنند.