پسته کال امسال مهریه عجیب دختری در رفسنجان است

پسته برای سلامت مردان مفید است. به عنوان مثال، مطالعات اخیر نشان داده است که مردانی که به مدت سه هفته 100 گرم پسته در روز می‌خورند، عملکرد نعوظ را بهبود می‌بخشند. با این حال، هیچ عارضه جانبی مشاهده نشد.

پسته کال امسال به شما کمک می کند احساس سیری کنید و این احساس را برای مدت طولانی حفظ کنید. به لطف فیبر، پروتئین و چربی های سالم موجود در پسته، گرسنگی از بین می رود. همچنین این آجیل به آرامی روده ها را تمیز می کند و در نتیجه به سوزاندن چربی اضافی کمک می کند.

در آرایشی و بهداشتی مدرن، روغن پسته بسیار محبوب است، از آن برای تهیه حمام، لوسیون و کمپرس ضد پیری استفاده می شود، زیرا پسته قادر است روند پیری بدن انسان را اندکی متوقف کند و همچنین وضعیت عمومی پوست را بهبود بخشد.

پسته برای چه بیماری هایی مفید است؟ دانشمندان دریافته اند که پسته می تواند از بیماری های قلبی عروقی سود ببرد، این به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب غیراشباع آن است.

پسته

ثابت شده است که سطح کلسترول «بد» (که دقیقاً عامل کلیدی در ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی است) را می‌توان به لطف چربی‌های غیراشباع چندگانه و فیبر آجیل موجود در پسته کاهش داد. طبق تحقیقات پزشکی، فرآیندهای التهابی در رگ‌ها می‌تواند یکی دیگر از علل بیماری قلبی باشد.

پسته اگرچه کالری بالایی دارد، اما اغلب به عنوان یک میان وعده برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند توصیه می شود. مسئله این است که چربی های سالم به شما امکان می دهند احساس سیری را برای مدت طولانی حفظ کنید.

پسته برای استفاده منظم در بیماری های دستگاه گوارش توصیه می شود: با دیسکینزی مجاری صفراوی، کوله سیستیت، پس از کوله سیستکتومی (برداشتن کیسه صفرا)، با سنگ کلیه، هپاتیت، سیروز کبد، التهاب معده و روده (گاستریت، دئودنیت، انتریت، کولیت).

خواص آنتی اکسیدانی پسته به بیماری های چشمی کمک می کند: با افتالموپاتی پیری، دژنراسیون ماکولا، آب مروارید، و با بدتر شدن دید گرگ و میش.