پارچه رومبلی مخمل موجب زنده شدن دختری در سردخانه شد

ویسکوز یا پارچه رومبلی مخمل را به دلیل درخشندگی، نرمی و لطیف بودن آن مانند ابریشم و تمایل به تشدید درخشندگی رنگ ها، ابریشم مصنوعی می نامند، زیرا رنگ ها را به خوبی تثبیت می کند.

ویسکوز مانند مدل سلولز چوب بازسازی شده شیمیایی است، اما از نظر اکولوژیکی چندان توصیه نمی شود زیرا ساخت آن باعث ایجاد مقدار قابل توجهی ضایعات شیمیایی می شود.

در نهایت پارچه ای است که خاصیت ارتجاعی چندانی ندارد و به راحتی چروک می شود. پارچه 100% ویسکوز توصیه خوبی برای پوشاندن مبل شما نخواهد بود.

از طرف دیگر، ویسکوز اضافه شده به کتان باعث می شود تا هزینه مبل پارچه ای شما کاهش یابد. همچنین ترکیبات ویسکوز پنبه وجود دارد که کاملاً رضایت بخش و قوی تر از پارچه 100٪ پنبه است.

انتخاب پارچه برای مبل پارچه ای یک موضوع سلیقه ای است، اما می توانید به یاد داشته باشید که اغلب مخلوط مواد با هدف استفاده حداکثری از هر یک از اجزاء برای رسیدن به کیفی ترین پوشش ممکن است.

در مورد یک خانواده بزرگ و یا با حیوانات، پارچه های مصنوعی مناسب ترین هستند. اگر مبل شما به ویژه در معرض خطر آلودگی و بو نیست، می توانید خود را با یک ماده طبیعی زیبا درمان کنید.

اگر به مواد شکننده و یا رنگ‌های روشن علاقه دارید، مبل‌هایی با روکش‌های قابل جابجایی را انتخاب کنید و به درمان‌های ضد لک فکر کنید که اگر این کار را نکردند، می‌توانید آن را در قوطی اسپری اعمال کنید. در حال حاضر یکی

وزن هر متر مربع پارچه را در نظر بگیرید: برخی افراد پارچه سبک، انعطاف‌پذیر و سرد را ترجیح می‌دهند، یعنی حدود 300 گرم در متر مربع، که بیشتر مربوط به پارچه‌های مصنوعی است.

در حالی که دیگران آن را باکیفیت می‌دانند و پارچه را محکم نگه می‌دارند. باید سنگین، متراکم، گرم و در نتیجه حدود 600 گرم در متر مربع وزن داشته باشد.

همچنین بر تست “مارتیندل” تکیه کنید، که مقاومت پارچه را با چرخش سریعتر و سریعتر برای تعیین نقطه شکست آن ارزیابی می کند. فراتر از “25000 دور ما یک پارچه بهینه را برای استفاده به عنوان مبل در نظر می گیریم.