نرخ طراحی گرافیکی بسته بندی قهوه خلاقانه

آیا رنگ و یا طرح در طراحی بسته بندی مهم می باشد؟ در بسته بندی قهوه چه چیز بیش از دیگر موارد مهم می باشد؟ نرخ این طراحی ها که بصورت گرافیکی و خلاقانه طراحی می شوند چگونه می باشد؟
با توجه به انبوه طرفداران قهوه میزان تولید این محصول افزایش یافته و در فروشگاه ها با تعداد کثیری از برند های مختلف مواجه می شوید.
اگر نگاهی به این محصولات و بسته بندی های آن بیندازید متوجه می شوید که تمام آنها سعی دارند محصولشان هر چه بهتر به چشم آید.
آیا بسته بندی دارای شرایط خاصی می باشد؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت؛ بله، هر بسته بندی دارای شرایط ویژه ای می باشد که نوع محصول یکسری این شرایط را تغییر می دهد.
اما یکسری از شرایط هم کلی می باشد. برای مثال؛ بسته بندی مهم ترین هدف آن محافظت از محصول می باشد و در درجه دوم باید دارای جذابیت و استاندارد باشد. و یکسری مطالب و لوگو ها مانند، لوگو مهر سلامت بر روی آن حک شده باشد.
ظاهر بسته بندی قهوه باید به چه شکل باشد؟
در طراحی بسته بندی قهوه باید به این توجه کرده که بسته آن باید به گونه ای باشد که از نفوذ هوا و یا رطوبت جلوگیری کرد.
در قسمت دیزاین بسته بهتر است از رنگ هایی متناسب با محصول استفاده شود تا مشتری در هنگام مشاهده بسته از دور هم بتواند تشخیص دهد. و یا می بینیم که از دانه های قهوه استفاده شده است، به چه دلیل؟
به این دلیل که مشتری احساس طبیعی و اصل بودن به محصول داشته باشد و یا در مواردی از ظروف شیشه ای استفاده می کنند تا مشتری با دیدن دانه و یا پودر قهوه اطمینان خاطر کند و راحت تر خرید خود را انجام دهد. البته باید گفت این به آن معنا نیست که بسته بندی های مقوایی و یا فلزی دارای اعتماد نمی باشند بلکه آنها هم می توان با طراحی درست، جذاب و گرافیکی اعتماد را جلب کند. این اعتماد سازی از مواردی است که طراجان با تجربه به خوبی از آن آگاه هستند و می دانند به چه صورت باید آن را طراحی کنند و با نرخ مشخص ارائه دهند.
تمام موارد از نوع رنگ، نوشته و حتی متن نوشته و فرم ها در طراحی بسته بندی اهمیت دارد و تاثیرات خود را بر روی مشتری می گذارد.

منبع: تبلیغات و طراحی لوگو