مقاومت بالای دستکش لاتکس در برابر اسیدها و بازها

لاتکس لاستیک طبیعی از شیره درخت لاستیک تولید شده و به عنوان یک محافظ مانع جامع ساخته می شود که به عنوان دستکش یکبار مصرف لاتکس شناخته می شود.

لاتکس به طور طبیعی از مزایای مقاومت شیمیایی در برابر اکثر اسیدها، بازها، کلر، ید و فرمالدئید برخوردار است.

با این حال، گزینه‌های دستکش یکبار مصرف لاتکس سنگین مانند AMMEX GlovePlus HD Latex  دو برابر ضخامت دستکش‌های یکبار مصرف استاندارد لاتکس را ارائه می‌دهد.

همچنین خوب است بدانید که دستکش لاتکس بی رنگ دارای طیف گسترده‌ای است که محافظت بیشتری در برابر پاتوژن‌های منتقله از خون و سایر آلاینده‌های محیطی ایجاد می‌کند.

دستکش‌های لاتکس مزایای ایده‌آلی را برای بسیاری از صنایع ارائه می‌کنند اما برای برخی، واکنش‌های آلرژیک می‌تواند ناشی از قرار گرفتن در معرض لاتکس یا آلرژی‌های طبیعی باشد.

آلرژی به لاتکس واکنشی به پروتئین های موجود در لاتکس لاستیک طبیعی است.

هنگامی که حساسیت به لاتکس نگران کننده است، دستکش های نیتریل یا وینیل جایگزین مناسبی هستند، زیرا این دستکش ها بدون لاتکس هستند.

دستکش های یکبار مصرف لاتکس قیمت را با عملکرد متعادل می کنند، بنابراین دستکش لاتکس رز مریم در بسیاری از کاربردهای صنعتی مانند صنعت خدمات غذایی، انتخابی محبوب هستند

دستکش های یکبار مصرف مخصوص سرویس غذایی دارای تاییدیه FDA برای سرویس غذا هستند و با مواد مورد تایید وزارت کشاورزی ایالات متحده ساخته شده اند.

دستورالعمل هایی را ایجاد کرده است که بر مواد، ساخت و توزیع کالاهای مورد استفاده در خدمات غذایی نظارت می کند

دستکش های وی نیل، نیتریل و لاتکس همگی برای استفاده در صنایع غذایی مناسب هستند.

در صورتی که برای خدمات غذایی مورد تایید سازمان غذا و دارو باشند و اگر ویژگی های دستکش لاتکس 50 عددی با کاربرد مطابقت داشته باشد. 

  • منابع:
    1. ?What are the Benefits of Latex Disposable Gloves
  • تبلیغات: 
    1. هزاران دلیل که میتواند شادی شما را افزایش دهد
    2. کابل تولید شده یک فرد ایرانی در سریال خارجی استفاده شده است!
    3. وضعیت کارگران بی کار در سال جدید!
    4. فردی با استفاده از سیم مفتول خود را از برج فراری داد