مردی با جک پالت برقی 3 تن رباتی هوشمند ساخت

در حقیقت جک پالت برقی 3 تن برای استفاده در داخل خانه بی خطر است. این به خاطر انرژی باتری‌های ماشین‌آلات است که با برق کار می‌کنند بنابراین هیچ گونه انتشار مضری در هنگام کار منتشر نمی‌شود و آن‌ها را برای کسب‌وکارهایی که به دنبال کاهش ردپای کربن و رسیدن به اهداف پایداری خود هستند عالی است.

جک پالت برقی با هدف اصلی اپراتورهای انبار طراحی شده‌اند به این معنی که برای آسان‌تر کردن و ایمن‌تر کردن بار کاری ساخته شده‌اند.

اپراتورهایی که ملزم به جابجایی و چیدن پالت‌ها هستند، می‌توانند این کار را سریع و کارآمد با یک کامیون پمپ الکتریکی به دلیل کنترل‌های آسان و سطوح قابل‌اعتماد آن انجام دهند.

جک پالت برقی الکتریکی سواری سرعت بالایی دارند، می‌توانند به سرعت شارژ شوند و همه کاره هستند زیرا می‌توانند در فضاهای باریک مستقر شوند.

این ویژگی‌ها به بهبود بهره‌وری در انبارها یا تنظیمات مشابه کمک می‌کنند، به‌ویژه هنگام حمل چند پالت به طور همزمان از یک منطقه به منطقه دیگر.

جک

کامیون های پمپ برقی سواری به افراد در هنگام کار با دستگاه دید بیشتری را می دهند. این دید افزایش یافته به اپراتور اجازه می دهد تا در راهروهای باریک مانور دهد و در سرتاسر انبار با سهولت مطلق صحبت کند.

دلیل این امر این است که دستگاه دارای کابین نیست (محل نشستن در همه لیفتراک ها) که می تواند به راحتی جلوی ترافیک یا عابران پیاده را بگیرد.

همچنین به این معنی است که بلند کردن و کاهش بارها با جک پالت برقی نیز بسیار ایمن تر است زیرا اپراتورها دید کامل پالت در حال بلند شدن را دارند.

بسیاری از انبارها ترجیح می دهند به جای لیفتراک از یک جک پالت برقی استفاده کنند. این به این دلیل است که آنها به طور قابل توجهی مقرون به صرفه هستند سریعتر به شارژ کامل می رسند.

قطعات متحرک کمتری دارند (به این معنی که احتمال خراب شدن آنها کمتر است) و همچنین نسبت به موتورهای لیفتراک ICE بسیار کم صداتر هستند. این بدان معناست که با جک پالت برقی آلودگی صوتی تا حد زیادی به حداقل می رسد که کارکنان ارزش زیادی برای آن قائل هستند.