مدارک تحصیلی کشاورزان متخصص کاشت رز

بخش دوم بر اساس مدرک دکترای کامیلا شراینر (2006) گل رز آبی، که اکنون مدیر تحقیقات CICERO، مرکز تحقیقات بین المللی آب و هوا است، و یک فصل توسط ماریا وتلستر بو، که اکنون مدیر تحقیقات مرکز آموزش علوم نروژی است، نوشته شده است.

این بخش دوم گزارش همچنین می‌تواند به عنوان مثالی در مورد اینکه چگونه داده‌های مطالعاتی مانند ROSE ممکن است برای ارائه تجزیه و تحلیل عمیق و توصیف انواع مختلف دانشجویان بر اساس پاسخ‌هایی که در مورد ROSE می‌دهند، باشد. تمرکز بر روی نمونه است

Svein Sjøberg و Camilla Schreiner: ROSE گزارش نهایی اگر لپه قیمه نپخت چه کنیم قسمت 1: بررسی اجمالی و یافته های کلیدی Page 3 دانشجویان نروژی، اما مقایسه های بین المللی نیز بر اساس دکترای شراینر و دو مدرک کارشناسی ارشد در آموزش علوم گنجانده شده است.

یک دلیل خوب برای مستندسازی و ارائه پروژه ROSE این است که به “زندگی” خود ادامه می دهد. تقریباً هر هفته، ما ایمیل‌هایی از دانش‌آموزان، معلمان و محققان در سراسر جهان دریافت می‌کنیم که در آنها اجازه می‌خواهند از ابزار ROSE یا بخش‌هایی از آن در تحقیقات خود استفاده کنند.

بسیاری نیز از “رز” درخواست می کنند.

ما همیشه به سایر محققان اجازه می‌دهیم از این پارچه کرپ استفاده کنند، مشروط بر اینکه مرجع مناسبی را در انتشارات خود ارائه دهند، اما همچنین متأسفیم که به آنها بگوییم که نمی‌توان داده‌های جدید را به فایل داده‌های قدیمی اضافه کرد – به دلایل واضح. اکنون آنها همچنین در مورد احتمال ظهور پروژه جدید ROSE مطلع شده اند.

ما از همه شرکای بین المللی ROSE خود که مستقیماً در جمع آوری داده ها و همچنین بحث های غنی و هیجان انگیز در مورد نحوه جمع آوری، تجزیه و تحلیل و درک داده ها مشارکت داشته اند، تشکر می کنیم. ما از بسیاری از رویدادها و سفرهای مرتبط با این پروژه قدردانی کرده ایم.

همچنین از تشویق و الهام شما و بحث های فراوان در مورد کار ما سپاسگزاریم. با تشکر از سال‌های پرمحتوا، اما در عین حال پربار. همچنین از معلمان و دانش آموزان مدارس در سراسر جهان سپاسگزاریم که با شرکت در نظرسنجی این کار را ممکن کردند.

دور دوم زمان پخت لپه در حال حاضر تحت هدایت و رهبری محققانی که دکترای خود را بر اساس داده های ROSE قرار داده اند، در حال برنامه ریزی است. کتاب حاضر پایه مهمی برای این پروژه جدید خواهد بود. اسلو سپتامبر 2019 Svein Sjøberg و Camilla Schreiner

  • منابع:
    1. Physiological effects of viewing fresh red roses
  • تبلیغات: 
    1. چرا باید در تشت روغن، آب باران بریزیم؟
    2. بازار فروش برنج عنبر بو باکیفیت