لوبیا قرمز ارگانیک با طعم گوشت گاو به هندوستان صادر شد

لوبیا قرمز ارگانیک یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی است. آنها همچنین سرشار از فیبرهای سالم هستند که سطح قند خون را تعدیل کرده و سلامت روده بزرگ را ارتقا می دهند.

لوبیا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. لوبیا سرشار از مولیبدن است عنصر کمیاب که عمدتا در دانه ها، غلات و حبوبات یافت می شود.
فولات: فولات که به نام اسید فولیک یا ویتامین B9 نیز شناخته می شود، در دوران بارداری بسیار مهم است.
آهن: این ماده معدنی ضروری عملکردهای مهم بسیاری در بدن شما دارد. آهن ممکن است از لوبیاها به دلیل محتوای فیتات ضعیف جذب شود.
مس: این عنصر کمیاب آنتی اکسیدانی اغلب در رژیم غذایی غربی کم است. جدای از لوبیا، بهترین منابع غذایی مس، گوشت اندام غذاهای دریایی و آجیل است.
منگنز: این ترکیب در اکثر غذاها به خصوص در غلات کامل، حبوبات، میوه ها و سبزیجات وجود دارد.
پتاسیم: این ماده مغذی ضروری ممکن است اثرات مفیدی بر سلامت قلب داشته باشد.

لوبیا
ویتامین K1: همچنین به عنوان فیلوکینون شناخته می شود، ویتامین K1 برای انعقاد خون مهم است.

لوبیا منبع خوبی از چندین ویتامین و مواد معدنی مانند مولیبدن، فولات، آهن، مس، منگنز، پتاسیم و ویتامین K1 است.

ایزوفلاون ها دسته ای از آنتی اکسیدان های موجود در دانه های سویا، به دلیل شباهت به هورمون جنسی زنانه، استروژن، به عنوان فیتواستروژن دسته بندی می شوند.
آنتوسیانین ها این خانواده از آنتی اکسیدان های رنگارنگ در پوست لوبیا وجود دارد. رنگ لوبیا قرمز عمدتاً به دلیل آنتوسیانین معروف به پلارگونیدین است.
فیتوهماگلوتینین این پروتئین سمی به مقدار زیاد در لوبیا خام به ویژه انواع قرمز وجود دارد. با پخت و پز می توان آن را از بین برد.
اسید فیتیک. اسید فیتیک (فیتات) که در تمام دانه های خوراکی یافت می شود، جذب مواد معدنی مختلف مانند آهن و روی را مختل می کند. با خیساندن جوانه زدن یا تخمیر لوبیا می توان آن را کاهش داد.
مسدود کننده های نشاسته دسته‌ای از لکتین‌ها که به عنوان مهارکننده‌های آلفا آمیلاز نیز شناخته می‌شوند، مسدودکننده‌های نشاسته، جذب کربوهیدرات‌ها را از دستگاه گوارش شما مختل کرده یا به تاخیر می‌اندازند اما با پختن غیرفعال می‌شوند.