لباس نوزاد دانالو کودک را از حشرات موذی حفظ می کند

بحث در مورد اینکه چه چیزی برای نوزادان بهتر است از خربد لباس نوزاد دانالو تا زایمان طبیعی در مقابل زایمان سزارین و غذای ارگانیک در مقابل معمولی گرفته تا والدین سهل‌گیرانه در مقابل استبدادی است. به خصوص برای والدین جدید، تصمیم گیری در مورد نحوه افزایش شادی خود می تواند گیج کننده باشد.

انتخاب لباس خارج از نبرد بین والدین سنتی و مدرن نبوده است، بنابراین اگر در مورد لباس های ارگانیک کودک و اینکه آیا باید آن را برای کودک خود انتخاب کنید در تاریکی هستید، این مقاله برای شما مناسب است.

ما به پنج مزیت ضروری لباس کودک ارگانیک می پردازیم، چرا باید به سراغ پنبه ارگانیک بروید و چه چیزی لباس بامبو را به گزینه ای محبوب در میان والدین جوان تبدیل می کند.

لباس ارگانیک چیست؟
لباس‌های ارگانیک به لباس‌هایی گفته می‌شود که با موادی تولید می‌شوند که بدون آفت‌کش‌ها یا کودهای مصنوعی رشد می‌کنند.

این لباس ها همچنین عاری از مواد شیمیایی مضر مانند فرمالدئید و دیوکسین هستند. اصطلاح “ارگانیک” اولین بار توسط کشاورزانی استفاده شد که می خواستند خود را از کسانی که با استفاده از کودهای شیمیایی و آفت کش ها کشت می کردند متمایز کنند. آنها معتقد بودند که این روش ها هم برای انسان و هم برای حیوانات مضر است.

وقتی صحبت از انتخاب لباس‌های ارگانیک کودک می‌شود، یکی از مواردی که به چشم می‌خورد این است که هیچ ماده شیمیایی خشن در ساخت آنها وجود ندارد.

این بدان معنی است که آنها برای پوست حساس کودک شما ایمن تر هستند. با انتخاب لباس‌های ارگانیک، تعداد مواد شیمیایی جذب شده توسط پوست کودکتان را کاهش می‌دهید و تماس شیمیایی با نوزادتان را کاهش می‌دهید.

هنگامی که لباس های ارگانیک کودک خریداری می کنید، به محافظت از هوا، آب و خاک سیاره ما کمک می کنید. دلیل این امر این است که بیشتر آفت‌کش‌ها و کودها در رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و اقیانوس‌ها سرازیر می‌شوند و در آنجا به زندگی دریایی آسیب می‌رسانند.

وقتی برای فرزندتان لباس ارگانیک می‌خرید، لباس‌هایی دریافت می‌کنید که دوام بیشتری نسبت به لباس‌های غیر ارگانیک دارند. این به این دلیل است که لباس های ارگانیک حاوی مواد مضر مانند فرمالدئید نیستند که باعث می شود پارچه به مرور زمان شکننده شود.