قاچاق کنسرو سبزیجات دلپذیر در دریای سرخ موجب درگیری شد

همانطور که می دانید کنسرو سبزیجات دلپذیر جزء اصلی رژیم غذایی بسیاری از آمریکایی ها هستند. یک نظرسنجی در سال 2013 از بیش از 1000 آمریکایی نشان داد که بیش از 60٪ از پاسخ دهندگان گزارش دادند که حداقل یک یا دو بار در هفته کنسرو سبزیجات می خورند.

از 80 درصد آمریکایی‌هایی که کنسرو سبزیجات مصرف می‌کنند، یک فرد متوسط در آن دو هفته تقریباً در پنج وعده غذای کنسرو شده یا تقریباً یک غذای کنسرو شده در هر سه روز شرکت می‌کند.

بسیاری از آمریکایی ها از غذاهای کنسرو شده خصوصا کنسرو سبزیجات برای هزینه و یا راحتی استفاده می کنند. و نه برای خواص تغذیه ای آنها 3).

نتایج حاصل از بررسی ملی سلامت و تغذیه 2001-2010 4) نشان می دهد که مصرف کنسرو میوه و سبزیجات کنسرو شده با مصرف بیشتر مواد مغذی انتخابی، رژیم غذایی با کیفیت بالاتر و معیارهای قابل مقایسه چاقی (چاقی) و فشار خون مرتبط است.

با این حال به‌طور کلی، میوه‌ها و سبزیجات تازه به‌عنوان گزینه‌های غذایی با مواد مغذی اولیه توصیه می‌شوند، زیرا محصولات تازه‌ای که در اوج بلوغ چیده می‌شوند بالاترین میزان ویتامین‌ها و مواد معدنی را ارائه می‌کنند و بهترین طعم را دارند، اما به زودی پس از برداشت این مواد مغذی کاهش می‌یابند و باید به صورت کنسرو سبزیجات مصرف شوند.

کنسرو

ممکن است 1 تا 2 هفته طول بکشد تا محصول از مزارع به سوپرمارکت ها منتقل شود و سپس توسط مصرف کننده خریداری شود. ممکن است چند روز دیگر بگذرد تا اینکه واقعاً آن را بخورید.

اگر محصولات غنی از آب در دمای اتاق بنشینند، بخشی از تلفات مواد مغذی با از دست دادن رطوبت رخ می دهد. تخمین ها نشان می دهد که در دمای اتاق، نخود تازه حدود 50 درصد ویتامین C را در یک هفته از دست می دهد و اسفناج تازه می تواند 100 درصد ویتامین را در کمتر از 4 روز از دست بدهد.

کنسرو سبزیجات حدود 30 درصد ویتامین C را از دست می دهد اما پس از سفید کردن و انجماد فقط 10 درصد از ویتامین C را از دست می دهد.

پیام غذای آماده این است که، مگر اینکه میوه ها و سبزیجات بلافاصله پس از برداشت خورده شوند، تا حدودی مواد مغذی از دست خواهند رفت.

صرف نظر از تلفات، میوه ها و سبزیجات منبع ارزشمندی از انواع مواد مغذی هستند. در برخی موارد، محصولات منجمد یا کنسرو سبزیجات ممکن است حاوی سطوح بالاتری از مواد مغذی نسبت به محصولات تازه ای باشد که برای مدت طولانی ذخیره شده اند.