طراحی جلد گرافیکی خلاقانه در کمترین زمان

با استفاده از تصاویر و طراحی گرافیکی و خلاقانه جلد محتویات کتاب را در نگاه اول به خواننده انتقال دهید.
طراح جلد کتاب باید بتواند روحیات خود را با محتویات کتاب هماهنگ کند. طراح برای طراحی جلد گرافیکی باید به مضمون کتاب اهمیت دهد.

جدای از جذاب بودن، طرح جلد کتاب باید بیانگر موضوع و محتوای آن باشد. طراح باید جلد پشتی کتاب را نیز جذاب و زیبا طراحی کند. برخی از افراد هنگام خرید یک کتاب به جلد پشت آن اهمیت بیشتری می دهند. همچنین هنگام خرید یک کتاب، خواننده اغلب به پشت آن نگاه می کند تا ایده و داستان کتاب را بفهمد.

طراحی جلد گرافیکی خلاقانه در کمترین زمان

بسیاری از افراد وقتی از کنار کتابفروشی ها عبور می کنند شاید از قبل شناختی در مورد یک نویسنده و محتوای یک کتاب نداشته باشند اما اکثر آن ها در نگاه اول جذب عنوان و طراحی جلد یک اثر در پشت ویترین کتابفروشی ها می شوند و سپس آن را به دست می گیرند، ورق می زنند تا ببینند که علاقمند خواندن آن هستند یا خیر واین جذب مشتری یکی ازنکات با اهمیت یک طراحی جلد خوب در دنیای تجاری امروز است.

طراحی جلد گرافیکی خلاقانه در کمترین زمان

علاوه بر این ها طراحی و صحافی کتاب ها به شیوه های زیبا و هنری و با به کارگیری از خطاطی و مینیاتور یکی از هنرهای اصیل و ماندگار شرقی و اسلامی است که در دهه های اخیر کمتر به آن توجه شده اما با این وجود کتاب های امروزی هم می توانند با یک طراحی خوب ماندگاری و اصالت بیشتری داشته باشند.
منبع: تبلیغات و طراحی لوگو