صادرات کارتن پلاست قشم به کشورهای همسایه ممنوع شد

در حقیقت کارتن پلاست قشم کم ترجیح ترین نوع بسته بندی ماست زیرا عواقب وحشتناکی بر محیط زیست دارد و سلامت ما را به خطر می اندازد.

کارتن پلاست قشم به راحتی در دسترس است و به طور منظم یک جایگزین سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود. از یک منبع تجدید پذیر می آید.

کارتن پلاست قشم زیست تخریب پذیر، قابل بازیافت است و مملو از مواد شیمیایی مضر مانند پلاستیک نیست. اما، مانند بسیاری از چیزها، کارتن پلاست قشم نیز بدون چند مشکل خاص خود نیست.

مقوا از کاغذ ساخته می شود اما بسیار ضخیم تر و محکم تر از کاغذ معمولی نوشتن یا چاپ است. ما به طور گسترده از آن برای بسته بندی مواد غذایی و لباس و حمل و نقل اقلام بزرگتر و ظریف استفاده می کنیم.

کارتن پلاست قشم در ضخامت ها و ساختارهای مختلف عرضه می شود. مشهودترین تمایز بین انواع مختلف کارتن پلاست قشم، مقوای راه راه و تراشه یا مقوا است.

کارتن

طراحی ساختاری کارتن پلاست قشم راه راه آن را قوی و بادوام می کند. بیشتر اوقات، ما از بسته بندی راه راه برای حمل و نقل کالا استفاده می کنیم حدود 90٪ از تمام محصولات در ایالات متحده در مقوا ارسال می شوند.

آیا خرید آنلاین از نظر زیست محیطی پایدار است؟ تراشه یا مقوا جعبه های غلات، جعبه های پیتزا و بسته های کالاهای سبک وزن شما هستند که در فاصله کوتاهی حمل می شوند. کارتن های تخم مرغ، جعبه های کفش و جعبه های هدیه نیز معمولاً از مقوا ساخته می شوند.

همچنین می توانیدکارتن پلاست قشم را به قطعات کوچک برش دهید، آنها را رنگ کنید و از آنها به عنوان زیر لیوانی یا لغزنده مبلمان استفاده کنید.

اگر به هیچ چیز هنری علاقه ای ندارید، می توانید به سادگی از بسته بندی کارتن پلاست قشم قدیمی خود به عنوان جعبه های ذخیره سازی یا به عنوان جعبه هایی برای هدایای بدون زباله خود استفاده کنید.