سوسیس آلمانی آندره موجب بازگشت حافظه مردی بعد از 10 سال شد

chorizo مکزیکی شباهت های کمی با همتای اروپایی دارد اما به عنوان یک نوع کاملاً متفاوت از سوسیس آلمانی آندره ایستاده است. با این حال مانند chorizo اسپانیایی قبل از برخورد دنیای جدید و قدیم وجود نداشت.

هنگامی که کاشفان اسپانیایی برای اولین بار با قاره آمریکا تماس گرفتند، خوک های اهلی را با خود آوردند. با در دسترس بودن ناگهانی گوشت خوک و همچنین انواع فلفل های چیلی که به وفور در دسترس بودند، چوریزو مکزیکی توسعه یافت.

chorizo مکزیکی مدرن از گوشت خوک خام و تازه تهیه می شود. معمولاً آشپزها چربی اضافی گوشت خوک و همچنین ترکیبی دلچسب از گیاهان و ادویه جات ترشی جات، فلفل چیلی و سرکه را به مخلوط اضافه می کنند. سپس این مخلوط را درون محفظه‌ها قرار داده و با هوا کهنه می‌کند و تا یک هفته خشک می‌شود.

برخلاف چوریزو اسپانیایی چوریزو مکزیکی باید قبل از خوردن پخته شود، زیرا از گوشت خام تهیه می شود و نه دودی و نه درمان می شود.

برای پختن آن معمولاً آن را از پوسته‌اش جدا کرده و در ماهیتابه سرخ می‌کنید و در حین پخت آن را با چنگال به تکه‌های کوچک‌تر خرد می‌کنید.

وقتی این سوسیس پخته شد مردم به ندرت آن را به تنهایی می خورند. درعوض، آنها از آن به عنوان یک ماده در غذاهای مختلف از تخم مرغ همزده گرفته تا لوبیا سرخ شده و غیره استفاده می کنند.

سوسیس

عطر و طعم قوی و تند آن را راهی عالی برای افزودن مقداری ادویه به هر دستور غذایی می کند.

اگر در مورد این سوسیس تند و خوشمزه کنجکاو هستید، می توانید مقداری از آن را با برداشتن بسته ای از توزیع کننده محلی Premio امتحان کنید.

لونگانیزا – آرژانتین: این نوع سوسیس که منشأ آن در آرژانتین است، در آنجا و همچنین در اروگوئه همسایه محبوب است. Longaniza یک سوسیس گوشت خوک غیرعادی طولانی است که معمولاً در طول فرآیند آماده سازی پخت و خشک می شود.

در حالی که chorizo برای دستیابی به طعم متمایز خود به پاپریکا متکی است Longaniza از دانه های بادیان آسیاب شده استفاده می کند.

دانه های انیسون برخلاف برخی از همتایان تندتر آن در آمریکای جنوبی، بوی بسیار خاص و متمایز و همچنین طعم ملایمی شیرین به Longaniza می دهند. این طعم شیرین دانه های آنیس تضاد خوشمزه و غیرعادی با طعم شور خود گوشت خوک ایجاد می کند.

امروزه لونگانیزا به ندرت پخته می شود، چه به تنهایی و چه به عنوان یک ماده در یک غذا. در عوض این یک پیش غذای محبوب است و اغلب به عنوان گوشت ساندویچ نیز استفاده می شود.