سرامیک طرح تراورتن عباس آباد موجب خوشبو شدن فضای خانه می شود

در حالی که بیشتر سرامیک طرح تراورتن عباس آباد کف لعاب‌دار هستند، کاشی‌های سرامیکی بدون لعاب مانند کاشی‌های سنتی سالتیلو وجود دارند.

برای محافظت از سطح سرامیک طرح تراورتن در برابر مایعات و لکه ها باید آب بندی شوند. و با انواع سرامیک طرح تراورتن، دوغاب بین کاشی ها مستعد رطوبت و لکه است و برای محافظت باید به طور مرتب آب بندی شود.

کفپوش سرامیک طرح تراورتن در برابر آسیب های فیزیکی بسیار مقاوم است، اما ترک خوردگی می تواند ناشی از نصب نامناسب یا مشکلات در زیرسازی کاشی باشد.

اگر کف به خوبی نگهداری شود، یک نصب با کیفیت می تواند صدها سال دوام بیاورد. اگر یک کاشی به دلیل ضربه شدید ترک بخورد، فرآیند تعویض کاشی نسبتاً ساده است.

تکنیک‌های ساخت مدرن به تولیدکنندگان سرامیک طرح تراورتن اجازه می‌دهد تا موادی بسازند که می‌توانند به روش‌های متعدد چاپ یا برجسته شوند.

سرامیک

سرامیک طرح تراورتن جامد را می‌توان با طرح‌ها و طرح‌ها یا نقوش سفارشی ترکیب و مطابقت داد. آنها همچنین می توانند برای بازتولید ظاهر بسیاری از چوب های سخت و سنگ های طبیعی چاپ شوند. در نهایت، خود کاشی ها را می توان برش داد و به شکل مثلث، مستطیل و تخته درآورد.

کفپوش کاشی و سرامیک طرح تراورتن برای هر سبک خانه ای کاملاً مناسب است، اگرچه یک ویژگی تقریباً استاندارد در هر خانه ای به سبک مدیترانه ای یا جنوب غربی است.

کاشی و سرامیک طرح تراورتن کار فشرده ای است و نصب آن تا حدودی مشکل است. مطمئناً آماتورها می توانند این کار را انجام دهند، اما کاشی به اندازه ورقه ورقه یا وینیل دوستدار DIY نیست.

نصب صحیح سرامیک طرح تراورتن کف با لایه ای از تخته سیمانی (یا “پشتیبان کاشی”) روی زیرزمین های چوبی شروع می شود (کف های بتنی نیازی به پشتیبان کاشی ندارند)، هزینه، زمان و نیروی کار را به پروژه اضافه می کند.

سپس سرامیک طرح تراورتن با استفاده از چسب نازک سیمانی به تخته پشتی چسبانده می شوند و نصب با پر کردن درزهای بین کاشی ها با دوغاب به پایان می رسد.