زغال بلوط در اصفهان به فضا راه پیدا کرد

همانطور که می دانید زغال بلوط در اصفهان زمانی بهترین عملکرد را دارد که خشک و تازه باشد. بنابراین اگر زغال چوب باقی مانده است و می خواهید بعداً دوباره از آن استفاده کنید باید به درستی ذخیره شود.

اطمینان حاصل کنید که کیسه زغال بلوط باقیمانده محکم بسته شده و دور از آب باشد. اگر زغال چوب به درستی در جای خشک و خنک نگهداری شود عمر مفیدی بین 1 تا 2 سال خواهد داشت.

زغال چوب را با خیال راحت بیرون بیاورید:

وقتی کباب کردن تمام شد و آماده بیرون آوردن زغال شدید، به یاد داشته باشید که زغال برای سوختن به اکسیژن نیاز دارد. بنابراین بهترین راه برای خاموش کردن آن این است که تمام دریچه های هوا را ببندید تا آتش خاموش شود.

24 ساعت صبر کنید تا خاکستر زغال را از روی گریل پاک کنید تا از آتش سوزی ناخواسته خاکستری که ممکن است بعد از چند ساعت هنوز در حال دود شدن باشد جلوگیری کنید. دفعه بعد که می‌خواهید کباب کنید، می‌توانید از زغال‌های نسوخته دوباره استفاده کنید.

شما می توانید در آشپزی با زغال تسلط داشته باشید:

زغال چوب هنوز مورد علاقه بسیاری از گریلمسترهای قهرمان است. با رعایت نکات بالا شما نیز می توانید در آشپزی با زغال تسلط داشته باشید و مهمات لازم برای انجام آن را به راحتی و با موفقیت در اختیار داشته باشید.

اولین چیزی که الان میخوای با زغال کباب کنی چیه؟ نکته دیگری دارید که ما فراموش کرده ایم؟ به ما اجازه دانستن بدهید با نظراتی که در پایین می دهید. ما می خواهیم از تو بشنویم.

این نوع راهنمایی‌های درونی از سوی برخی از کباب‌پزان قهرمان کباب‌پزی جهان، تنها گوشه‌ای از انواع چیزهایی است که در کلاس‌های کباب‌سازی آنلاین اینجا در آکادمی BBQ Champs خواهید آموخت.

کلاس های گام به گام ما با هر آنچه که نیاز دارید بدانید، شما را به آشپزی مانند حرفه ای ها می رساند. اکنون مجوز All-Access را برای نگاه کامل به داخل بررسی کنید.