روشویی کابینتی با آینه که قابلیت رطوبت دهی به پوست صورت را دارد

داشتن فضای ذخیره سازی اضافی یکی از مزایای داشتن روشویی کابینتی با آینه است. در نهایت، شما جایی برای همه چیز خواهید داشت.

قبل از اینکه در مورد فضای ذخیره سازی هیجان زده شویم، باید به منطقه و اندازه ای که در مرحله سه انتخاب کرده اید نگاهی بیندازید.

بسته به فضای موجود و مواردی که می خواهید ذخیره کنید، ممکن است نیاز به مصالحه باشد. به عنوان مثال، ممکن است نتوانید سه ستون کشو را در منطقه اختصاص داده شده قرار دهید. علاوه بر این، ممکن است لازم باشد فضای ذخیره سازی روشویی کابینتی را با هم ترکیب کرده و مطابقت دهید.

اگرچه مطمئناً زمان زیادی را برای انتخاب شیرآلات مورد نظر خود صرف کرده اید، به خاطر داشته باشید که آنها فقط یکی از اجزای روشویی هستند.

علاوه بر این، به کاسه سینک روشویی و تأثیر آن بر طراحی حمام بسیار توجه کنید. انتخاب طرح سینک برای روشویی حمام که بیشتر دوست دارید می تواند با گزینه های بسیار زیاد کمی دشوار باشد. انتخاب اینکه چه مقدار فضای پیشخوان نیاز دارید و چه مقدار باید برای سینک در نظر گرفته شود، استراتژی ایده آل است.

صرف نظر از نوع، سینک روشویی حمام به فضای پیشخوان نیاز دارد. بسته به انتخاب خود، می توانید فضای مورد نیاز را کاهش یا افزایش دهید.

برای اینکه ایده بهتری در مورد نحوه چیدمان روشویی خود داشته باشید، سبک های ظرف، زیر سوار و همه کاره را با سینک های معمولی مقایسه کنید.

اولویت های روشویی روی سایز سینک شما نیز تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، یک سینک کوچکتر به شما این امکان را می دهد که فضای روشویی موجود را به حداکثر برسانید.

در طول عمر خود، روشویی شما با انواع مواد در تماس خواهد بود. به عنوان مثال، آب، علائم آرایش، و لوازم تمیز کردن. از آنجایی که ما بسیار دوست داریم دوش آب گرم و بخار بگیریم، این محصول در یک اتاق معمولی مرطوب نیز خواهد بود.

این بدان معنی است که شما به یک غرور نیاز دارید که بتواند در برابر هرگونه سوء استفاده ای که ممکن است زندگی انجام دهد مقاومت کند. در مقایسه با سایر مواد، برخی از آنها برای مناطق گرم و مرطوب مناسب تر هستند.

اگرچه ممکن است از ظاهر یک ماده یا پوشش قدردانی کنید، اما ممکن است ضد آب نباشد یا مستعد خراش باشد. موادی که در حمام ها عملکرد خوبی دارند عبارتند از روکش های چوبی، لمینت و ترموفویل. همچنین، آنها ظاهر خوبی دارند.

علاوه بر این انتخاب یک روکش روشویی محکم توصیه می شود و به همین دلیل از دوغاب کشی که تمیز کردن آن در آینده چالش برانگیز خواهد بود اجتناب کنید.

بنابراین می‌توانید از میان طیف وسیعی از متریال‌ها و سطوح پیشخوان، روشویی را انتخاب کنید که هم جذاب و هم مفید باشد.