دستگاه ساکشن یوول با قیمتی باورنکردنی در بازار به فروش رفت

همانطور که می دانید دستگاه ساکشن یوول نباید توسط افراد غیر ماهر آموزش ندیده استفاده شود همچنین استفاده از چنین وسایلی تا زمانی که بیمار نیاز مبرمی به آن نداشته باشد، همه توصیه نمی شود.

ساکشن دیواری: این قابل اطمینان ترین و قدیمی ترین فرآیندی است که برای ساکشن استفاده می شود این تجهیزات همیشه فرآیند را بسیار ثابت و همچنین منظم انجام می دهند، اما تنها مشکل این تجهیزات ساکشن این است که خیلی قابل حمل نیستند.

مکش قابل حمل: دستگاه ساکشن قابل حمل بهترین دستگاه در بین چهار نوع دستگاه مکش است، زیرا این دستگاه ها همیشه در روند کار سریع هستند از نظر عملکرد مشابه ساکشن دیواری هستند، اما تنها تفاوت در استفاده از آن است.

ساکشن قابل حمل نیازی به حرکت بیمار در آمبولانس ندارد. این دستگاه با اتصالات تجهیزات پزشکی مختلف سازگاری بسیار خوبی دارد و همچنین دارای عمر باتری طولانی مدت است.

اگر به دنبال خرید دستگاه ساکشن برای بیمارستان خود هستید یا اگر به تجهیزات پزشکی یا دستگاه دیگری نیاز دارید، بهترین خدمات در شهر در شرکت سازنده تجهیزات جراحی موجود است.

دستگاه های مکش دیواری: دستگاه‌های ساکشن دیواری به طور سنتی در بیمارستان‌ها، مطب‌های دندان‌پزشکی و سایر مکان‌هایی که بیماران نیازی به حمل و نقل ندارند استفاده می‌شوند.

دستگاه

بسیاری از بیمارستان ها یک واحد ساکشن دیواری را در هر اتاق بیمار قرار می دهند. تقریباً همه آمبولانس‌ها دارای مکش داخلی در دیوار هستند. تنظیم تنظیمات، تغییر لوله و سایر استراتژی ها می تواند قدرت مکش را کاهش یا افزایش دهد.

دستگاه های مکش قابل حمل: دستگاه های ساکشن قابل حمل متنوع ترین گزینه هستند زیرا می توانند در بیمارستان ها، اورژانس ها و سناریوهای پزشکی تاکتیکی استفاده شوند. آنها به اندازه ای کوچک هستند که به راحتی حمل شوند و برای حفظ قدرت خود به باتری ها متکی هستند.

تعمیر و نگهداری دقیق، از جمله داشتن باتری های اضافی کافی در دست، کلید موفقیت آمیز استفاده از دستگاه های مکش قابل حمل است.

دستگاه های مکش موقت: مدت ها قبل از اینکه شرکت ها ماشین های ساکشن را طراحی کنند ارائه دهندگان هنوز مجبور بودند از مجاری تنفسی بیماران خود محافظت کنند.