درب ضد سرقت ارزان اهواز که هیچ گاه آتش نمی گیرد

مدل کاربردی یک درب ضد سرقت ارزان اهواز با هوش بالا است که شامل بدنه درب و چارچوب درب با استحکام بالا و قفل مکانیکی ضد سرقت روی بدنه درب نصب شده است.

مشخصه آن این است که شامل: قفل الکترونیکی که بر روی بدنه در یا در چارچوب در نصب شده است یک دستگاه تولید سیگنال بازگشایی نصب شده در درب؛ یک ماژول کنترلی متصل به قفل الکترونیکی و دستگاه تولید سیگنال باز کردن قفل برای کنترل باز و بسته شدن قفل الکترونیکی.

درب ضد سرقت یک قفل الکترونیکی را بر اساس قفل مکانیکی اضافه می کند و درب ضد سرقت را نمی توان بدون وسیله باز کردن قفل الکترونیکی باز کرد و در نتیجه سختی باز کردن فنی درب ضد سرقت را افزایش داد.

علاوه بر این یک مدار منبع تغذیه پشتیبان در ماژول کنترل تنظیم شده است تا اطمینان حاصل شود که قفل الکترونیکی همچنان می تواند به طور عادی در صورت قطع برق باز شود یک مدار حفاظتی در ماژول کنترل تنظیم شده است تا از منبع تغذیه AC و پشتیبان گیری جلوگیری کند.

در جامعه مدرن نسبت افرادی که از درب های ضد سرقت استفاده می کنند بسیار زیاد است.درب های ضد سرقت فعلی دارای عملکرد قوی ضد لغزش و ضد خرابکاری هستند.

درب

اگر تولید کنندگان طبق استانداردهای اعلام شده توسط دولت تولید کنند غیرممکن است. برای سارقان از سرقت مخرب استفاده می کنند اما هنگام خرید درب های ضد سرقت وقتی صحبت از درب می شود، بیشتر خانواده ها نگران ضخامت و سبک ورق استیل هستند اما توجه زیادی به قفل ضد سرقت ندارند. معروف به “قلب” درب ضد سرقت.

اکثر درب های ضد سرقت کنونی از قفل لیوانی سطح A و B استفاده می کنند.طبق “قفل های ضد سرقت مکانیکی GA/T73-94” که توسط وزارت امنیت عمومی اعلان شده است، قفل های مکانیکی درب های ضد سرقت به معمولی تقسیم می شوند.

سطوح حفاظتی و سطوح حفاظتی بالا، کلاس B به این معنی است که باز شدن فنی قفل دفاعی سطح A کمتر از 1 دقیقه و فناوری حفاظت قفل سطح B کمتر از 5 دقیقه نیست.

یعنی برای یک قفل کلاس B که به عنوان سطح حفاظتی بالا شناخته می شود، زمان باز کردن قفل فنی سارق فقط 5 دقیقه است.

بنابراین قفل های مکانیکی دارای محدودیت های خاصی هستند، سارقان با استفاده از بازکردن قفل فنی به راحتی می توانند قفل را باز کنند پس از باز شدن قفل، هر نقطه قفل باید باز شود و درب ضد سرقت اساساً عملکرد ضد سرقت خود را از دست می دهد.