خوردن شلیل سبز در دوران بارداری موجب رنگی شدن چشم نوزاد می شود

اگر تمام تلاش خود را برای کاهش وزن دارید، مخصوصاً قبل از فصل زمستان، خوردن شلیل سبز قبل یا بعد از جلسه تمرین ممکن است ایده خوبی باشد.

عمدتاً به این دلیل که شلیل سبز دارای فیبر زیادی در داخل هسته خود هستند، که همانطور که می دانیم، می توانند در آب نگه داشته شوند، بنابراین مغز شما را فریب می دهد تا فکر کند سیر هستید در حالی که ممکن است در غیر این صورت نباشید.

به این ترتیب، شما تمایل خواهید داشت که غذا نخورید زیرا بدن و ذهن شما به شما می گوید سیر شده اید.

آنها می توانند به کسانی که از آسم رنج می برند کمک کنند: در حالی که میوه‌های دیگری وجود دارد که بیشتر از شلیل سبز توصیه می‌کنم، مانند مرکبات،شلیل های  سبز می‌توانند از طریق محتوای ویتامین C وضعیت آسم را بهبود بخشند.

شلیل

این ارزش های غذایی در شلیل سبز ضروری است زیرا به تنظیم و حفظ سیستم ایمنی و پاسخ آن به عوامل بیماری زا کمک می کند.

شلیل سبز همچنین به تنظیم جریان فشار خون کمک می کند: اگر به هر دلیلی از رژیم غذایی پر سدیم استفاده می کنید، بهتر است شلیل سبز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید زیرا حاوی پتاسیم است که می تواند مصرف مایعات و نمک را تنظیم کند.

علاوه بر این، به دلیل داشتن پتاسیم، می تواند به حفظ ظاهر هموستاز کمک کند. بنابراین، من واقعاً توصیه می کنم دفعه بعد که در مطب پزشک هستید، سطح پتاسیم خود را بالاتر از حد معقول قرار دهید.

در نهایت،شلیل سبز فقط برای خوردن فوق العاده است: گذشته از تمام ارزش غذایی که در این مقاله کوتاه خود به آن پرداختیم، این واقعیت همچنان باقی است که خوردن شلیل سبز بسیار خوشمزه است، حتی اگر فقط یک یا دو بار در هفته یا بیشتر.

آنها نه تنها حاوی تعداد بی شماری از مواد شیمیایی مغذی سالم هستند که بدن برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارد، بلکه آنها فقط چیزی هستند که توصیه می کنم کنار بشقاب شام بخورید یا با آن سالاد خود مخلوط کنید.