تعرفه طراحی گرافیکی لوگو ساده

تعرفه طراحی گرافیکی لوگو ساده به سبب اینکه سفارش بالایی دارد شاید خلاف آنچه که به نظر می رسد باشد ولی هرچه لوگو ساده تر و مفهومی تر یعنی بیشترین فکر در آن انجام گرفته شده است.
برای اینکه بتوانیم در این بازار متلاطم برای خود رونق خوبی را ایجاد نماییم باید به نحوی لوگو را طراحی کنیم که متمایز از بقیّه باشیم و در این حالت بیشترین نتیجه رقم خواهد خورد، منحصر بودن یک تصویر برای لوگو باید به گونه ای گزینش شود که تواند نهایت تأثیرگذاری را داشته باشد.
تعرفه ای که باید برای لوگو پرداخت شود بسیار متفاوت است و این به عوامل مختلف بر میگردد، هر رنگ و طرحی برای ساخت لوگو دارای شرایطی است، و در گرافیک به طور دقیق باید بررسی شود تا از آن استفاده کنیم.

لوگو چگونه باید باشد؟
برخی از شرکت های معتبر در طراحی لوگوهای خود به جای اینکه کارهای خلاقانه کنند از یک لوگوی نوشتاری استفاده کردند ولی در کل ترکیبی از عکس و نوشتار را امروزه بیشتر مورد پسند می دانند و در این خصوص بسیار برنامه ریزی می گردد. اگر اسم یک برند خاصّ باشد می توان لوگویی ویژه را طراحی کرد که گزینه ی مناسب لوگوتایپ است.
لازم به ذکر است که در هر مورد از طراحی باید بتوان ساده بودن را در نظر داشت، تا در کل به نتیجه ای مطلوب برسد، همه ی تلاش ها برای طراحی لوگو افزایش قدرت برند است.
منبع: تبلیغات و طراحی لوگو