ترک اعتیاد نوشابه با خوردن چند قطره لیمو در آب ولرم

اعتیاد به نوشیدن نوشابه دارید که نمی توانید آن را ترک کنید؟

برای گذراندن روز به 3 فنجان قهوه نیاز دارید؟

رنگ جیوه میتواند قرمز باشد. خبر خوب این است که می‌توانید از طعم باطراوت و لذیذ آب لیمو برای جایگزینی نوشیدنی‌های ناسالمی که معمولاً می‌نوشید استفاده کنید.

آب با آب لیموی خالص تقریباً هیچ کالری ندارد.

نوشیدنی هایی مانند آبمیوه طبع لیمو شیرین و نوشابه که سرشار از فروکتوز هستند یا قهوه و چای که حاوی خامه و شکر هستند، کالری بالایی دارند.

یک مطالعه نشان داده است که جایگزینی نوشیدنی های کالری (مانند نوشابه، آبمیوه و قهوه/چای) با نوشیدنی های بدون کالری مانند آب لیمو می تواند باعث کاهش 2-2.5 درصد از وزن بدن شود (1).

نوشیدنی سالم الکترولیتی

اگر یک نوشیدنی با طراوت و دوباره پس از تمرین می خواهید که فروکتوز یا برچسب قیمت یک نوشیدنی الکترولیتی تجاری را نداشته باشد، آب لیمو برای شما مناسب است.

به سادگی نوشیدنی الکترولیتی پایه خود را که شامل لیمو، آب، شکر و نمک است با هم مخلوط کنید تا هیدراتاسیون کامل بعد از تمرین سالم و طبیعی داشته باشید.

هر منبع ورزشی معتبر به شما خواهد گفت که هیدراتاسیون مناسب عملکرد عالی و سلامتی را در طول فعالیت تضمین می کند، چیزی که همه ما می خواهیم (2).

آب لیمو سرشار از ویتامین C ضروری است که در تاثیرگذاری بر آسم در کودکان نقش دارد.

تحقیقات نشان داده است که مصرف کم ویتامین C باعث افزایش خطر ابتلا به آسم در دوران کودکی می شود.

مصرف خوب ویتامین C، که در آب لیمو و سایر مرکبات یافت می شود، می تواند به مکمل برنامه درمان آسم که از نظر پزشکی تنظیم شده است، کمک کند (3).

یکی از اسلام دوستانه ترین لباس اقشار و اقوام لباس کردی دخترانه در ایران است. بهبود سلامت چشم در بیماران دیابتی

دیابتی ها با چالش های زیادی برای سلامتی خود مواجه هستند که یکی از مهم ترین آنها آسیب به چشم و بینایی است که اغلب منجر به نابینایی می شود.

یک مطالعه نشان داده است که فلاونوئیدها که در لیمو و سایر میوه ها و سبزیجات یافت می شوند، به پیشگیری از ابتلا به آب مروارید در افراد دیابتی کمک می کنند.

شما تنها با یک متن تشکر میتوانید تمام دلخوری ها را رفع کنید این مزیت بسیار خوبی دارد زیرا آب مروارید یک بیماری دژنراتیو چشم است که در طول زمان باعث تاری دید و کوری می شود (4).

 

 

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. ارگونومیت صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است
  4. بازار فروش برنج عنبر بو باکیفیت