با کیوی خشک خانگی سرماخوردگی کودکان را به سرعت درمان کنید

کیوی حاوی فیبر نامحلول و محلول است. مطالعات نشان می دهد که کیوی خشک خانگی حاوی حدود یک سوم فیبر محلول و دو سوم فیبر نامحلول است.

فیبر محلول موجود در کیوی ممکن است برای تنظیم قند خون و سلامت قلب مفید باشد و به حمایت از باکتری های سالم روده کمک کند، در حالی که فیبر نامحلول موجود در میوه می تواند به منظم نگه داشتن حرکات روده کمک کند.

فیبر موجود در کیوی می تواند آب را بیشتر از سایر انواع فیبرها مانند فیبر سیب و سبوس گندم حفظ کند و متورم کند به این معنی که انتخاب خوبی برای بهبود قوام مدفوع و کاهش زمان لازم برای عبور غذا از سیستم گوارش شما است.

به دلیل این ویژگی ها کیوی ممکن است انتخاب خوبی برای افرادی باشد که یبوست دارند.

در واقع یک مطالعه روی 79 فرد مبتلا به یبوست مزمن نشان داد که خوردن دو عدد کیوی در روز به مدت 4 هفته به بهبود قوام و دفعات مدفوع کمک کرده و به کاهش فشار در حین اجابت مزاج کمک می کند.

همچنین، شرکت‌کنندگان بیشتری از درمان کیوی در مقایسه با مصرف پوسته پسیلیوم یا آلو راضی بودند. همچنین درمان کیوی با کمترین میزان عوارض جانبی در بین سه درمان همراه بود.

کیوی

کیوی سرشار از ویتامین C است، ماده‌ی مغذی که به محافظت از سلول‌های شما در برابر آسیب‌های اکسیداتیو کمک می‌کند و بسیاری از نقش‌های مهم دیگر را در بدن ایفا می‌کند.

مطالعات نشان می دهد که خوردن کیوی می تواند به شما در رسیدن به سطوح مطلوب ویتامین C در خون کمک کند.

یک مطالعه در سال 2012 روی 15 مرد با سطوح پایین ویتامین C نشان داد که خوردن یک کیوی در روز به مدت 6 هفته برای رسیدن به سطوح ویتامین C “سالم” کافی است در حالی که خوردن دو کیوی در روز منجر به اشباع ویتامین C یا بالاترین میزان ویتامین C می شود. سطوح می تواند به (16) برسد.

سایر مطالعات قدیمی نیز نشان داده اند که مصرف روزانه کیوی برای افزایش سطح ویتامین C در بدن موثر است.

علاوه بر این، مطالعات قدیمی‌تر نشان می‌دهد که فراهمی زیستی ویتامین C موجود در کیوی مانند مکمل‌های ویتامین C است و کیوی را به جایگزینی عالی برای قرص‌های مکمل تبدیل می‌کند. حفظ سطح مطلوب ویتامین C برای عملکرد سیستم ایمنی حیاتی است.