با لوله و اتصالات یزد دیگر نگران افزایش وزن نباشید

لوله های پلی وینیل کلراید اساساً به عنوان لوله و اتصالات یزد شناخته می شوند در خطوط هواکش و لوله های تخلیه استفاده می شود.

این لوله به دلیل نصب آسان، نصب، نصب و وزن سبک آن محبوبیت بیشتری دارد، همچنین لوله PVC نسبت به لوله فولادی گالوانیزه به خوبی با آن کار می کند.

قبل از خرید لوله پی وی سی یک نکته مهم را در نظر داشته باشید این است که می توانید قطری را که روی سطح لوله ذکر شده است به درستی مشاهده کنید.

هنگامی که یک لوله را متصل می کنید، نمی توان آن را جدا کرد، و باید آن را برش دهید و لوله های پلی وینیل کلراید چسبانده شده شانس زیادی برای نشتی آن دارند.

لوله های PEX یا لوله پلی اتیلن متقاطع یکی از محبوب ترین و جدیدترین لوله ها برای صنعت لوله کشی است، همچنین لوله PEX عموماً فقط برای تامین آب مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله لوله کشی PEX به اندازه کافی سفت و سخت در برابر فشار منبع آب است اما به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا از طریق سقف، زیرزمین، فضاهای خزنده و دیوارها عبور کند.

لوله های لوله کشی PEX دارای کد رنگی برای آب سرد و آب گرم هستند، مانند لوله PEX رنگ آبی برای آب سرد و لوله PEX رنگ قرمز برای آب گرم، همچنین لوله PEX تا 90 درجه انعطاف پذیر است.

لوله ها بر اساس نیاز شما آسان و ارزان تر از انواع دیگر لوله ها بریده می شوند و خوبی آن این است که می توانید لوله های متقاطع را با لوله مسی نیز متصل کنید.

لوله‌های مسی از مواد مسی تشکیل شده‌اند و به دلیل دوام بسیار قدیمی‌ترین شکل لوله‌های لوله‌کشی به شمار می‌روند و جلوه می‌دهند.

لوله های مسی صلب بیشتر برای خطوط آبرسانی داخل خانه استفاده می شود، برش آن با اره برقی بسیار آسان است و اتصال لوله مسی سفت و سخت متفاوت است.

اتصال لوله های مسی با انواع دیگر لوله های لوله کشی بسیار متفاوت است، اگر در داخل لوله های مسی سوراخ سوزنی ایجاد شود، احتمال نشتی زیاد است، به دلیل نیاز به لحیم کاری اتصال، حفظ آن زمان دشوار است.

لوله‌های مسی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا مانند لوله‌های پلاستیکی، لوله‌های فلزی بر طعم آب تأثیر نمی‌گذارند و لوله‌های مسی به راحتی نصب می‌شوند، مناسب هستند و همچنین در ده‌ها سبک مختلف موجود هستند.