با فرش ابریشم گونه فرهی می توان به آینده سفر کرد

چگونه ساخته شده اند. فرش ابریشم گونه فرهی به یکی از سه روش ساخته می شوند. فرش های بافته شده با تافت های بافته شده در پشت فرش ساخته می شوند.

فرش‌های پرزدار دارای حلقه‌های الیافی یا تافت‌هایی هستند که در پشتی از قبل بافته شده قرار می‌گیرند، در حالی که در فرش‌های غیر بافته، تافت‌ها به پشتی چسبانده می‌شوند.

از چه چیزی ساخته شده اند فرش‌ها از پشم، ترکیبی از ابریشم و پشم، و پنبه و همچنین طیف گسترده‌ای از مواد مصنوعی، از جمله اکریلیک، نایلون، پلی استر و پلی پروپیلن اولفین برای فرش‌های داخلی و خارجی ساخته می‌شوند.

فرش های پشمی گران هستند، پنبه ای ارزان هستند، در حالی که مواد مصنوعی بسته به کیفیت متفاوت است. الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی راحت تر رنگ می گیرند.

فرش در مقابل فرش. فرش‌های سطحی را می‌توان به روش‌های بی‌شماری استفاده کرد مثلاً برای تعیین نواحی، اضافه کردن رنگ یا طرح، یا برای خاموش کردن صدا اما استفاده از فرش سطحی واقعاً یک تصمیم طراحی است.

از طرف دیگر، موکت دیوار به دیوار می‌تواند یک سطح اصلی کفپوش باشد و این فرش دیوار به دیوار است که در اینجا به آن توجه می‌کنیم.

اکثر فرش‌های دیوار به دیوار، صرف نظر از فرآیند تولید آن، فرش پهن بافته می‌شوند، زیرا در رول‌هایی با عرض‌های مختلف، معمولاً 9، 12 یا 15 فوت، کارخانه را ترک می‌کنند. یک لایی زیر فرش گذاشته می‌شود.

سپس خود فرش در محیط اتاق به زمین وصل می‌شود و اغلب از یک نوار بدون چسب استفاده می‌شود.فرش باید در یک محیط نسبتاً خشک پهن شود، زیرا همه فرش‌ها به جز الفین تمایل به جذب رطوبت دارند.

اما تصمیم در مورد اینکه از چه نوع فرشی استفاده شود، تصمیمی بسیار ذهنی است. بسیاری از مردم احساس می‌کنند که فرش‌های پشمی گران‌قیمت نشان دهنده اعتبار است.