با صابون چای سبز ان جی غبغب خود را به راحتی از بین ببرید

بیست نمونه از صابون چای سبز ان جی برای فعالیت ضد میکروبی آنها در برابر باکتری ها و مخمرهای مهم در عفونت های پوستی با هدف ارائه برخی توجیهات برای استفاده مداوم از صابون ها در مدیریت عفونت های سطحی پوست مورد ارزیابی قرار گرفت.

صابون چای سبز ان جی دارای فعالیت ضد میکروبی به صورت وابسته به غلظت و ارگانیسم بودند. صابون ها در برابر ارگانیسم های گرم مثبت فعال تر از ارگانیسم های گرم منفی بودند در حالی که هیچ یک از صابون ها در برابر مخمرهای آزمایش شده فعالیت نداشتند.

تنها 35 درصد صابون چای سبز ان جی به طور مناسب با دستورالعمل های مناسب برای استفاده و نگهداری بسته بندی شده بودند.

این مطالعه نشان داد که صابون چای سبز ان جی آزمایش‌شده دارای خواص ضد میکروبی هستند و اگر به خوبی با مواد گیاهی مناسب برای هدف قرار دادن ارگانیسم‌های عامل خاص و بسته‌بندی با دستورالعمل‌های مناسب برای استفاده و ذخیره‌سازی آماده شوند، می‌توانند به درمان و مدیریت عفونت‌های پوستی ناشی از باکتری‌ها کمک کنند.

صابون

هنگام انتخاب صابون چای سبز ان جی، مواد تشکیل دهنده را به دقت بررسی کنید. برخی از تولیدکنندگان صابون چای سبز ان جی نیز ممکن است ادعا کنند که از مواد تشکیل دهنده مانند اسطوخودوس استفاده می کنند در حالی که آنها در واقع از روغن معطر اسطوخودوس استفاده می کنند که همان روغن ضروری نیست و همان اثر را ایجاد نمی کند.

روغن معطر با اسانس ها یکسان نیست و اثر مشابهی نخواهد داشت. بسته به شرایط و حساسیت پوست شما می توان صابون چای سبز ان جی مناسبی را انتخاب کرد. یک صابون چای سبز ان جی مرطوب کننده با مواد طبیعی و گیاهی را می توان انتخاب کرد تا بهترین نتیجه را بدست آورد.

صابون هایی که با استفاده از روش سنتی پردازش ماهی تهیه می شوند باید ترجیح داده شوند زیرا حاوی و حفظ ارزش غذایی گیاهان مورد استفاده در تولید صابون هستند.

اگر پوست خشکی دارید، باید صابون چای سبز ان جی گیاهی را انتخاب کنید که با استفاده از بلغور جو دوسر و یا عصاره آووکادو تهیه شده باشد.

صابون چای سبز ان جی ساخته شده برای پوست های خشک عموماً حاوی روغن های اسطوخودوس، نعناع فلفلی و نعناع هستند زیرا این مواد به خلاص شدن از شر ناخالصی های پوست کمک می کنند.

اگر پوست چرب دارید باید به دنبال صابون گیاهی با روغن بادام یا صابون‌هایی باشید که از روغن گل همیشه بهار تهیه شده باشد. صابون های حاوی روغن چای نیز در درمان بیماری های پوستی چرب موثر هستند.