با استفاده از لوله پلیکا امین در کره دستگاه اسپرسوساز هوشمند ساختند

همانطور که می دانید لوله پلیکا امین یا استوانه توخالی برای انتقال سیال است. اصطلاحات “لوله” و “لوله” تقریباً قابل تعویض هستند.

“لوله” اغلب به اندازه های سفارشی ساخته می شود و بسته به کاربرد ممکن است اندازه ها و تحمل های خاص تری نسبت به لوله داشته باشد.

اصطلاح “لوله” را می توان برای لوله های غیر استوانه ای (یعنی لوله های مربعی) نیز به کار برد. اصطلاح “لوله” بیشتر در ایالات متحده آمریکا و “لوله” در سایر نقاط جهان استفاده می شود.

لوله ممکن است با تعیین اندازه لوله استاندارد، مانند اندازه لوله اسمی (در ایالات متحده)، یا با قطر اسمی، خارجی یا داخلی و ضخامت دیوار مشخص شود. بسیاری از استانداردهای صنعتی و دولتی برای تولید لوله و لوله وجود دارد.

اکثر لوله ها از طریق اکستروژن، در راستای جهت اکستروژن، قالب، اندازه یا کالیبره کردن دستگاه یا مخزن، مخزن آب خنک کننده، نوار نقاله و کاتر در صورت نیاز ساخته می شوند و تجهیزات را در انتهای خط خارج می کنند.

این خط می تواند شامل یک دستگاه علامت گذاری یا یک دستگاه آزمایش باشد. یک نیاز مهم این است که اکسترود را نسبتاً سریع در نزدیکی قالب خنک کنید و در عین حال کنترل ابعاد و خواص را حفظ کنید.

در فرآیندها، تکنیک‌های مختلفی برای کنترل ابعاد/اندازه‌هایی که مذاب‌های آزاد کشیده می‌شوند (معمولاً برای موارد کوچک) گنجانده شده است.

لوله

لوله های قطری) یا ویژگی های اندازه. هزینه کل تولید لوله می تواند شامل هزینه مواد تا 80٪ باشد. هدف همیشه بدست آوردن یک کنترل تحمل سخت تر برای کاهش مصرف مواد است. دیسک های کالیبراسیون ابعادی و یا ضخامتی با طرح های مختلف استفاده می شود.

ترکیبی از خواص مذاب، سرعت خط، فشار هوای داخلی و سرعت خنک‌سازی بر اندازه لوله تأثیر می‌گذارد. نسبت کشش مذاب از قالب به داخل محفظه خنک کننده آب به طور مستقیم با اندازه نهایی لوله مرتبط است.

بسته به پلاستیک در حال پردازش، نسبت از 4/1 تا 10/1 متغیر است. استفاده از نسبت‌های پایین به حداقل کردن تنش‌های اکسترود شده کمک می‌کند، که می‌تواند منجر به مشکلات مربوط به انقباض و ترک‌خوردگی تنشی شود.

بسته به ویژگی های پلاستیک در حال پردازش، انقباض می تواند در مدت 24 ساعت پس از خروج از خط پردازش رخ دهد. لوله یا لوله همچنین ممکن است در معرض آنیل شدن و سایر شرایط پست قرار گیرد که می تواند بر درجه انقباض تأثیر بگذارد.

روش های مختلفی برای استفاده از محصولات لوله و لوله در حرکت مایعات، گازها، جامدات و غیره وجود دارد. می توان آنها را طوری شکل داد که تزئینات، تکیه گاه های ایمنی و غیره را فراهم کند.