با استفاده از شال و روسری در بازار تهران موخوره را درمان کنید

استود نیز مانند یک نوع شال و روسری در بازار تهران است، اما با عرض باریک، دقیقاً مانند نوار شکل می‌گیرد. چارپایه ها نیز از انواع روسری های فصل زمستان هستند که می توانند روی هر دو یا یک شانه بنشینند.

بند برای رسیدن به زانو خیلی بلند است. با این حال، مردم آن را در زمستان ها نیز دور گردن خود می پیچند تا از سرما در امان بمانند.

اینها بیشتر با خز ساخته می شوند و از نظر ظاهری بسیار نرم و مجلل هستند. به طور عمده، جوراب‌های خزدار و جوراب‌های شرپا در زمستان‌ها برای جلوگیری از سرما و همچنین برای شیک پوشی و شیک پوشی با لباس حمل می‌شوند.

با این حال برای قبل یا بعد از زمستان، می توان آنها را از ابریشم ساخت. برای دال ها فقط از پارچه های گران قیمت و مجلل مانند خز، پشمینه و ابریشم استفاده می شود.

روسری صدا خفه کن: مدل ارزان‌تر روسری‌های دزدی و صدا خفه‌کن تقریباً شبیه به پوست‌های خز هستند. با این حال، می‌توانید آن‌ها را در پارچه‌های معمولی و کمتر مجلل مانند پنبه، پشم، مخمل و غیره نیز داشته باشید.

شال

یکی دیگر از تفاوت های آنها این است که در تابستان ها هم می توان صدا خفه کن گرفت، اما دزدی فقط یک چیز زمستانی است.

پوشیدن صدا خفه کن نیز با سایر انواع روسری متفاوت است.

به عنوان مثال، معمولاً روسری یک تکه پارچه است که شانه، خط گردن یا گاهی اوقات سر را می پوشاند. بر خلاف این، می توانید صدا خفه کن را به دور گردن، شانه ها و حتی سر یا کمر خود ببندید.

سارونگ: روسری سارونگ از نظر عملکرد کاملاً متضاد با سایر انواع روسری مانند استود، شال، لفاف، بوآ، تیپت یا شنل است.

سارونگ در اطراف خط کمر یا باسن پوشیده می شود تا بدن را در مهمانی های اطراف خلیج ها و سواحل نشان دهد.

سارونگ با هیچ قلابی همراه نیست و با استفاده از گره ها به عنوان تکه ای از دامن روی بیکینی به دور کمر پیچیده می شود.

علاوه بر این، می توان آن را پس از بسته بندی در قسمت پایینی قرار داد. سارونگ در اطراف زیر بغل، دور کمر و حتی روی شانه به عنوان شال آزاد استفاده می شود.