با استفاده از سیر خشک گلستان از عرق پا در کفش جلوگیری کنید

برای هزاران سال، قبل از اینکه این ادویه سیر خشک گلستان برای طعم دادن به غذاهای مورد علاقه شما استفاده شود، به عنوان یک درمان پزشکی در فرهنگ های باستانی استفاده می شد.

تمدن های چینی، مصری و رومی از خواص سیر خشک گلستان برای سلامتی استفاده می کردند. اسناد قابل توجهی از استفاده آنها از سیر خشک گلستان برای خواص دارویی آن وجود دارد.

ثابت شده است که مصرف سیر خشک گلستان فواید سلامتی فوق العاده زیادی برای بدن دارد. بیایید به مهم ترین مزایای سلامتی سیر نگاه کنیم.

چرا سیر خشک گلستان برای شما مفید است؟ اگرچه به طور گسترده ای شناخته شده نبود، متخصصان اکنون می دانند که ترکیبات گوگرد موجود در سیر علت اصلی اثرات مفید آن بر سلامتی است.

با برش دادن، خرد کردن یا خرد کردن پیازهای سیر، مواد شیمیایی تیو سولفینیت موجود در آنها به آلیسین تبدیل می‌شوند.

سیر

آلیسین یک ماده فوق العاده است. با این حال، در حالی که به نظر می رسد این در تئوری درست است، مزایای واقعی استفاده از سیر خشک گلستان برای سلامتی چیست؟

سیر خشک گلستان به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند: ایمنی بدن شما همان چیزی است که در وهله اول آن را از بیمار شدن باز می دارد و همچنین در مبارزه با بیماری در مواقعی که شرایط به آن نیاز دارد کمک می کند.سیر خشک گلستان باعث تقویت سیستم ایمنی بدن برای کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و ویروس آنفولانزا می شود.

کودکان سالانه شش تا هشت سرماخوردگی می‌گیرند، در حالی که بزرگسالان دو تا چهار سرماخوردگی دارند. خوردن سیر خام می تواند از سرفه، تب و بیماری های سرماخوردگی محافظت کند.

خوردن دو حبه سیر خشک گلستان خرد شده در روز بهترین راه برای سود بردن است. در برخی از خانواده‌ها در سراسر جهان خانواده‌ها حبه‌های سیر را به نخی به گردن فرزندانشان آویزان می‌کنند تا به آنها در رفع گرفتگی کمک کنند.