بادام زمینی یک کیلویی در کره جایگزین سوخت موشک شد

خواص مفید فوق بادام زمینی یک کیلو برای بدن انسان با ترکیب آن توضیح داده شده است. حاوی چربی (50%)، پروتئین (35%)، اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه، فیبر، رسوراترول (آنتی اکسیدان قوی) پلی فنل ها، مواد معدنی، ویتامین های E، D و گروه B است.

اسیدهای آمینه در نسبت بهینه گنجانده شده است که باعث می شود آنها قابلیت هضم خوبی دارند در عین حال مطلقاً هیچ کلسترولی در محصول وجود ندارد.

بادام زمینی پس از یک بیماری شدید طولانی مدت و در دوره پس از عمل بهبودی سریع بدن را فراهم می کند. برای افرادی که سبک زندگی فعالی دارند، به حفظ نشاط و سرزندگی کمک می کند.

برای تأمین عناصر لازم بدن و بهبود وضعیت عمومی باید روزانه 25 عدد آجیل بخورید. به خصوص خواص مفید بادام زمینی برای بدن در عملکرد سیستم قلبی عروقی قابل توجه است:

  • خون سازی و گردش خون را فعال می کند
    لحن رگ های خونی را حفظ می کند
    فشار خون را کاهش می دهد
    غلظت کلسترول را کاهش می دهد
    لخته شدن خون را افزایش می دهد و از خطر خونریزی جلوگیری می کند
    بار بر روی قلب را کاهش می دهد

بادام

از ایجاد آسیب های قلبی، تصلب شرایین، ایسکمی، سکته مغزی، بیماری آلزایمر، سرطان جلوگیری می کند. دانشمندان فرانسوی ادعا می کنند که این محصول تاثیر موثری در درمان هموفیلی دارد.

شما می توانید در وب سایت Elementaree همیشه می توانید تغذیه مناسب را سفارش دهید. شما می توانید ست های آماده محصولات با دستور پخت مرحله به مرحله را از ما خریداری کنید که در عرض یک ربع می توانید یک شام خوشمزه را از آنها تهیه کنید.

مردان حتما باید بادام زمینی را در رژیم غذایی خود بگنجانند فواید این محصول به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. بادام زمینی به دلیل توانایی آن در افزایش میل جنسی و قدرت شناخته شده است.

این پس زمینه هورمونی را عادی می کند، به لطف آن می تواند از شر ناباروری خلاص شود. همچنین این محصول طاسی را درمان می کند خطر ابتلا به پروستاتیت و آدنوم پروستات را کاهش می دهد.