اولین کیف پول چرم دست ساز متعلق به ناصرالدین شاه بوده است

در بزرگ شدن یک کیف پول چرم دست ساز نشانه بزرگسالی بود. از حمل اولین چک حقوقی گرفته تا وسایل ضروری روزمره، کیف پول ها با ما در فراز و نشیب های زندگی سفر می کنند.

یک مرد معمولی حدود 7 سال کیف پول خود را نگه می دارد و در این مدت به یک همراه آشنا تبدیل می شود. در Pad & Quill، ما به سرعت عاشق کیف پول‌هایمان و تاریخچه‌ای که آن‌ها با ما دارند، شده‌ایم.

از سادگی کیف پول چرم کارت اعتباری اسلیم گرفته تا استحکام و استحکام کلاسیک Journeyman ، هر کیف پولی که ما طراحی می کنیم برای سفر با شما در ماجراجویی های شما طراحی شده است.

در طول فرآیند طراحی و نوآوری کیف پول‌های جدید، نگاهی به گذشته انداخته‌ایم تا سفری را که کیف پول طی کرده و تاریخچه‌ای که با خود به همراه دارد، ببینیم.

حتی قبل از شروع پول کاغذی، مردم اغلب به راه هایی برای حمل همه چیز از غذا گرفته تا سکه نیاز داشتند.

قبل از به وجود آمدن کیف پول مدرن و ارز مدرن، کیف‌های سکه و ظروف کوچک برای حمل اشیاء قیمتی رایج‌ترین وسایل حمل بار بودند.

در یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های جهان، که به 3300 سال قبل از میلاد برمی‌گردد، اوتزی مرد یخی با کیف سکه‌ای که در لگن وصل شده بود، کشف شد. این کیف سکه شامل چاقو، سنگ چخماق و چند تکه کوچک غذا بود.

زمانی که جستجوی علوفه و شکار برای بقا ضروری بود، جای تعجب نیست که اجداد ما به دنبال راه هایی برای حمل وسایل ضروری خود به صورت هندزفری نیز بوده اند.

چند هزار سال پیش، شهروندان یونانی و رومی اغلب کیف‌های سکه‌ای را حمل می‌کردند که در لگن وصل شده یا در چین‌های لباس/توگا پنهان شده بودند.

جواهرات خود را نزدیک جواهرات خود نگه می دارند. آنها همه چیز را از اسکناس کوچک گرفته تا سکه های کوچک معمولی که برای ارز استفاده می شود حمل می کردند.

خدایان یونان باستان، مانند هرمس، پیام‌هایی را با کیف‌های سکه‌ای و کیف‌ها حمل می‌کردند. حتی در پمپئی، باستان شناسان شواهدی از انواع کیف های سکه بر روی بسیاری از مردم یافتند.

در حالی که بسیاری از این کیف پول ها در طول دو هزار سال از بین رفته اند، بقایایی از این کیف پول های قدیمی باقی مانده است که اهمیت آنها را در جامعه نشان می دهد.