ام دی اف سفید فومنات جنسی مقاوم برای استفاده در سقف ساختمان

MDF مخفف تخته فیبر با چگالی متوسط است که به آن “سوپر چوب” نیز گفته می شود ام دی اف سفید فومنات یک محصول بسیار فشرده بر پایه الیاف ریز بر پایه چوب است.

این ورق MDF ساخت بشر بسیار متنوع و بادوام است که می تواند در ساخت و سازهای مختلف ساخت مبلمان و پروژه های دکوراتیو و طراحی داخلی دمدمی استفاده شود.

تخته MDF امروزه در صنعت پانل برد محبوبیت زیادی به دست آورده است و مردم از مزایای آن آگاه شده اند و درک درستی از اینکه چرا ام دی اف برای چنین کاربردهایی عالی است را پیدا کرده اند.

در اینجا ما در مورد برخی از حقایق جالب و سرگرم کننده در مورد این پانل چوبی مهندسی شده MDF صحبت خواهیم کرد که آن را به یک مصالح ساختمانی حتی جذاب تر تبدیل می کند که احتمالاً قبلاً هرگز نمی دانستید.

ام دی اف

تطبیق پذیری تخته ام دی اف:
MDF بر خلاف چوب از یک ماده کامپوزیت با کیفیت بالا ساخته شده است. پیچ و تاب و ترک نمی خورد. از آنجایی که این محصول نسبتاً پایدار، بادوام و پایدار است، می تواند به عنوان بهترین جایگزین برای مصالح ساختمانی برای چوب واقعی استفاده شود.

ام دی اف به زیبایی با ماشین آلات کار می کند، به راحتی به شکل دلخواه برش می زند، می توانید هر رنگی را روی مواد اعمال کنید و به خوبی اسپری می شود و سطح نهایی بسیار صافی را ارائه می دهد.

به دلیل تطبیق پذیری چشمگیر آن، بسیاری از طراحان خانه های مدل از ام دی اف برای طراحی خانه ها و ایجاد مدل های ساختمانی پیچیده استفاده می کنند.

ساختار همگن بدون لایه و خواص یکنواخت ام دی اف، استحکام یکسان را در تمام جهات تضمین می کند و ثبات ابعادی را در شرایط محیطی متغیر فراهم می کند.

شما همچنین می توانید تخته ام دی اف لمینیت تهیه کنید. ام دی اف را می توان روکش، لاک، رنگ آمیزی یا با لمینت پی وی سی پوشاند.