استفاده از کمربند چرم گاوی برای کودکان 6 تا 12 ساله رشد قد را می گیرد

کمربند سگکی یک کمربند چرم گاوی پهن و ساده است که از یک بند چرمی بلند و یک سگک بزرگ و اغلب گرد تشکیل شده است. سگک یک نقطه کانونی است و ممکن است غیرعادی باشد.

کمربندهای سگک اغلب از چرم کامل، چرم طبیعی یا چرم عتیقه آسیب دیده ساخته می شوند تا جذابیت بیشتری داشته باشند.کمربند سگک خود را بپوشید تا یک کت زمستانی بپوشید.

کمربندهای لاغر: کمربند لاغر در نوع خود به یک کلاسیک تبدیل شده است. بسیاری از خانم ها بسته به مد روز، این کمربندها را در رنگ ها و رنگ های متنوع دارند.

کمربند چرمی لاغر خود را با یک لباس مستقیم ست کنید تا تغییرات را مشخص کند یا یک کمر کوچک را برجسته کنید. کمربندهای لاغر با شلوار جین نیز زیبا هستند. لباس را مرتب نگه دارید، در غیر این صورت کمربند کوچک غرق خواهد شد.

کمربندهای بافته شده برای خانم ها به همان اندازه مردانه چشمگیر هستند و به هر لباسی جلوه ای همه کاره می دهند. از آنجایی که شاخک سگک می تواند در هر قسمتی از کمربند جا شود، این ها برای خانم هایی با کمر بزرگتر مناسب هستند.

کمربند

 

یک کمربند بافته شده خوب می تواند با کت و شلوار شلوار زیبا به نظر برسد، در حالی که یک مدل قهوه ای ملایم با شلوار جین عالی است. کمربندهای بافته شده نیز می توانند هنگام پوشیدن با لباس، حس رمانتیکی به آن اضافه کنند.

کمربندهای بزرگ: این کمربندهای پهن برای پوشیدن از طریق حلقه های کمربند در نظر گرفته نشده است، بلکه روی لباس قرار می گیرند.

آنها می توانند کمر را بکشند یا روی باسن سوار شوند. یک کمربند بزرگ را به عنوان یک بیانیه انتخاب کنید تا فاکتور “wow” را به هر لباس اضافه کنید. کمربندهای پهن همیشه در افق مد بوده اند اما امسال دوباره به مد بازگشته اند.

کمربند کرست چرمی: این سبک کمربند ترکیبی از کرست و کمربند است که مانند کرست سنتی از جلو یا پشت بسته می شود.

برخی از نسخه ها دارای زیپ، سگک، یا بسته شدن قلاب هستند. اکثر آنها مشکی هستند و ممکن است با گل میخ تزئین شوند. کمربندهای کرست در انواع مختلفی از جمله چرم اختراع عرضه می شوند.

برخلاف کرست های معمولی، این کمربند روی لباس ها یا پیراهن ها پوشیده می شود و حالتی جذاب ایجاد می کند.