استفاده از فوم صندلی پیکان وانت در ساخت بخاری های سبک با حمل و نقلی آسان

لارم به ذکر است که فوم صندلی پیکان وانت مقاومت مشابهی در برابر آب و بسیاری از مواد شیمیایی به عنوان ماده اولیه اصلی آن یعنی پلی اتیلن نشان می دهد.

سلول های ظریف و ساختار سلول بسته محصولی انعطاف پذیر اما پایدار با احساسی دلپذیر و اثر میرایی ارتعاش بسیار بالا ایجاد می کند.

سطوح فوم XL-PE با پیوندهای شیمیایی کاملاً مقاوم هستند، با اعمال تغییرات سطحی، خواصی مانند هدایت سطح و افزایش مقاومت در برابر آتش می‌توان به دست آورد.

فوم های XL-PE معمولا در صنعت خودروسازی، معماری و مهندسی مکانیک برای عایق حرارتی و صدا استفاده می شوند.

یکی از بزرگترین مزایای آن این است که توانایی عایق بودن خود را حتی پس از دهه ها حفظ می کند: در برابر اثرات آب و هوایی و مواد شیمیایی مقاوم است، بنابراین حتی کپک روی آن رشد نمی کند.

همچنین برای درزهای انبساط و برای بسته بندی خوب است. علاوه بر این، تشک و زیره کفش نیز از آن ساخته می شود.

این فوم تقریباً به طور کامل از نیشکر حاصل از زیست توده ساخته شده است بنابراین تولید آن سازگار با محیط زیست است. پایداری نیز با سوزاندن نیشکر باقی مانده که انرژی اضافی تولید می کند، پشتیبانی می شود.

فوم

از آنجایی که فوم‌های مبتنی بر زیستی XL-PE هیچ خاصیت دیگری از خود نشان نمی‌دهند، می‌توانند در کاربردهای مشابهی نسبت به انواع مبتنی بر نفت خام استفاده شوند.

فوم پلی اتیلن اکسترود شده با استفاده از فرآیند یک مرحله‌ای تولید می‌شود، گاز به داخل بشکه یک اکسترودر مخصوص تزریق می‌شود زمانی که مذاب دستگاه را از طریق قالب خارج می‌کند، گاز مذاب را منبسط کرده و کف تشکیل می‌شود.

فوم پلی اتیلن اکسترود شده دارای ساختار سلولی بسته است اما دارای اتصال عرضی نیست. معمولاً برای کاربردهای بسته بندی استفاده می شود زیرا فرآیند تولید بسیار مقرون به صرفه است.

فوم پلی اتیلن اکسترود شده سازگار با محیط زیست است، همچنین قابل بازیافت در چگالی بسیار کم است. خواص محصول را می توان با تغییر نوع پلیمر، چگالی، ضخامت و مواد افزودنی به طور گسترده ای تغییر داد. دارای محدودیت هایی در برخی از کاربردهای فنی با الزامات ویژه در مورد شکل پذیری حرارتی، دوام و تحمل است.