آجیل مخلوط درجه یک زندگی چوپانی را دگرگون کرد

لازم به ذکر است که آجیل مخلوط درجه یک فواید بالقوه ای را در مدیریت و پیشگیری از دیابت نشان می دهد. یک مقاله مروری منتشر شده در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داد که خوردن چهار وعده آجیل در هفته به شدت با کاهش خطر ابتلا به دیابت مرتبط است.

برای کسانی که دیابت دارند خوردن آجیل می تواند به به حداقل رساندن عوارض و عوارض جانبی رایج به ویژه برای زنان کمک کند.

در واقع یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که برای افرادی که قبلاً دیابت داشتند خوردن آجیل خطر ابتلا به سایر بیماری‌های مزمن به ویژه بیماری قلبی را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این تمام آجیل ها به طور طبیعی دارای کربوهیدرات کم و چربی های سالم و پروتئین بالایی هستند که آنها را به یک میان وعده ایمن و خوشمزه برای افرادی تبدیل می کند که مراقب مصرف کربوهیدرات خود هستند.

آجیل همچنین مملو از آنتی اکسیدان است که ترکیبات موجود در غذا هستند که به ترمیم سلول های آسیب دیده و تحت استرس کمک می کنند.

آجیل

آنتی اکسیدان ها از بسیاری از بیماری ها و شرایط نیز جلوگیری می کنند. بسیاری از بیماری های مرتبط با افزایش سن را می توان به التهاب مزمن و استرس نسبت داد بنابراین به طور طبیعی آنتی اکسیدان ها تفاوت زیادی ایجاد می کنند.

یک مطالعه مروری در آنتی اکسیدان ها نشان داد که افراد مسنی که آجیل مصرف می کنند خطر کمتری برای ابتلا به سرطان یا اختلالات شناختی، همراه با بیماری قلبی و دیابت دارند.

در یک بررسی گسترده در Nutrients محققان به این نتیجه رسیدند که آجیل منبع عالی آنتی اکسیدان است که می تواند برای بیماری های حاد و مزمن مفید باشد.

آجیل های سرشار از چربی های غیراشباع تک، مانند بادام زمینی و بادام هندی منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند.

اما آجیل های سرشار از چربی های غیراشباع چندگانه از نظر آنتی اکسیدان، ارزش بیشتری به شما می دهند. آجیل هایی مانند گردو، بادام و آجیل برزیلی به ویژه سرشار از چربی های اشباع نشده و آنتی اکسیدان هستند.